Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@13:12:55 GMT

رونق صنعت در گرو پیوند تخصص و تجربه است

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۱۰۲۷

رونق صنعت در گرو پیوند تخصص و تجربه است

یک کارآفرین گفت: برخی متخصصان با امکانات منتظر دریافت ایده‌های خوب هستند و افرادی با ایده‌های خوب تجربه صنعتی ندارند. باید شرایطی فراهم شود تا این دو گروه با یکدیگر مرتبط شوند.

مجید کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این شرکت حدود هشت نیروی فارغ‌التحصیل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دارد که مشغول به کار هستند و چهار نفر نیز در بخش اداری این شرکت فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این شرکت در حوزه صنایع و مواد شیمیایی فعال است، افزود: فناوران شیمی سپاهان در زمینه مواد شیمیایی، افزودنی‌های مواد شیمیایی، به خصوص صنعت پلیمر فعالیت دارد.

این کارآفرین خاطرنشان کرد: حوزه کاری این شرکت از یک محور صنعت شیمیایی به چندین محور در حوزه صنایع شیمیایی گسترش پیدا کرده است و در حال حاضر متخصصان رشته صنایع شیمیایی، مهندسی شیمی، حسابداری، شیمی پلیمر، فوتونیک و مکانیک با این شرکت همکاری می‌کنند.

کلاهدوزان با تاکید بر اینکه تخصص‌پروری و تربیت نیروی متخصص در تمامی دانشگاه‌های کشور مورد بی‌توجهی قرار گرفته است، تصریح کرد: این شرکت از ایده‌های آینده دار حمایت می‌کند؛ اگر فردی ایده‌ای داشته باشد که آینده دار و خلاقانه باشد، شرکت از آن ایده حمایت می‌کند تا کارآفرینی برای آن فرد انجام شود.

وی تاکید کرد: این شرکت در حوزه‌های مختلف از جمله حوزه صنایع پزشکی و دارویی، صنایع خاک، کود کشاورزی و عمران ارتباطات وسیعی دارد و در تلاش است این تجارب را در قالب یک شبکه در اختیار سایر شرکت‌ها بگذارد.

رئیس شرکت فناوران شیمی سپاهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا تصریح کرد: برخی افراد تجربه علمی و برخی دیگر تجربه صنعتی دارند و ما سعی کرده‌ایم این دو گروه را در کنار یکدیگر قرار دهیم. در این راستا بالغ بر ۲۰ تا ۳۰ نفر در زمینه‌ها و تخصص‌های مختلف، با چالش‌های متفاوت با یکدیگر تبادل نظر می‌کنند تا گروه را به سمت تعالی پیش ببرند.

کلاهدوزان گفت: برخی متخصصان امکانات بدون استفاده‌ای در اختیار دارند و منتظر دریافت ایده‌های خوب هستند تا از این امکانات استفاده کنند. بر عکس افرادی وجود دارند که ایده‌های خوبی دارند، اما تجربه صنعتی ندارند؛ تشکیل این گروه‌ها علاوه بر ایجاد انگیزه در جوانان، فعالیت فارغ‌التحصیلان را نیز هدایت می‌کند.

وی ادامه داد: گروه‌هایی نیز در سطح فرا شرکتی داریم که حول محورهای خاصی شکل می‌گیرد و فضایی فراهم شده است که تعداد زیادی از دانشجویان در حال تبادل نظر، فعالیت، همکاری و همدلی هستند و داشتن این روحیه برای اجرای هر پروژه‌ای لازم است.

کد خبر 488937

منبع: ایمنا

کلیدواژه: علم و فناوری کارآفرینی صنعت انتقال تجربه مواد شیمیایی اشتغال فارغ التحصیلان شرکت دانش بنیان کارآفرینان روز ملی کارآفرینی اصفهان شهرضا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901006

دیگر خبرها

  • استاپ‌موشن عرصه نوظهور در بازاریابی است/ نقش موشن‌گرافی در رونق تجارت
  • استان فارس برند جهانی در عرصه صنایع دستی محسوب می‌شود
  • اجرای طرح‌های مهم برای شکوفایی صنعت پتروشیمی
  • راهبردهای صنعت پتروشیمی در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ تشریح شد
  • نام جدید باشگاه استقلال رسماً مشخص شد
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • رسمی؛ نام استقلال تغییر کرد | «خلیج فارس» مقابل اسم آبی ها
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت