Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@07:01:04 GMT

تشریح وضعیت ترددها بعد از لغو طرح ترافیک در پایتخت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۱۱۳۹

تشریح وضعیت ترددها بعد از لغو طرح ترافیک در پایتخت

سردار محمد حسین حمیدی، در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: بنا به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، از روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰، اجرای طرح ترافیک در شهر تهران به مدت یک هفته لغو می‌شود و این مصوبات برای پلیس لازم الاجراست.

وی گفت: همچنین برابر این مصوبه، تردد خودروهای شهروندان تهرانی در ساعات منع تردد شبانه از ساعت ۲۲:۰۰ الی ۰۳:۰۰ به موجب مصوبه قبلی که ممنوع اعلام گردیده بود، همچنان برقرار است ولی در شب‌های نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم ماه مبارک رمضان هزار و چهارصد، تردد مجاز بوده و شهروندان می‌توانند تنها در این سه شب در سطح شهر تهران تردد داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: برابر این مصوبات ترددها از فردا در محدوده طرح ترافیک به مدت یک هفته مجاز گردیده و در سه شب قدر نیز منع ترددهای شبانه لغو گردیده است ولی با این وصف باز هم از شهروندان تقاضا می‌شود ترددهای خود را مدیریت کرده و از سفرهای غیر ضروری در سطح شهر به ویژه هسته مرکزی شهر تهران، به منظور عدم گسترش ویروس کرونا و حفظ جان خود و دیگر شهروندان، جدا خودداری نمایند.

وی تصریح کرد: مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا قانون و برای پلیس راهور تهران بزرگ لازم الاجراست و پلیس در هر صورت مصوبات این ستاد را ملاک عملکرد خود قرار می‌دهد.

کد خبر 5196513

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح ترافیک ستاد ملی مقابله با کرونا محمدحسین حمیدی طرح ترافیکی شهرداری تهران قوه قضاییه شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا پرونده قضایی سازمان تامین اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران آیت الله سید ابراهیم رئیسی آزادی زندانیان حقوق بشر هلال احمر جمهوری اسلامی ایران روز زمین پاک ماه مبارك رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و کیفیت هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

‌به گزارش مشرق، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۶۳ قرار گرفته و هوای پایتخت در شرایط قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۵۴ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۴۱ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۸ روز هوای پاک، ۳۸ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • وضعیت هوای پایتخت چگونه است؟
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • آخرین وضعیت کیفیت هوای پایتخت
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع!
  • فیلم/ وضعیت ترافیک جاده‌های کشور از زبان رئیس پلیس راهور
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع
  • تردد از کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع شد