Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار ش خبرگزاری مهر، در فاصله سه ماه باقی مانده تا المپیک توکیو برخی پرسش ها پیرامون این بازی ها همچنان بدون پاسخ هستند و همین مسئله ابهامات آنها را بیشتر کرده است؛ از جمله مواردی که در مورد تماشاگران مطرح است و چگونگی پذیرفتن آنها برای تماشای بازی ها.

البته دو ماه پیش برگزارکنندگان تصمیم گیرندگان بازی های المپیک توکیو در نشست آنلاین خود، کنار گذاشتن تماشاگران خارجی از این بازی ها را مصوب کردند اما چالش آنها در مورد تماشاگران داخلی همچنان ادامه دارد تا آنجا قرار است طی روزهای آینده بحث و بررسی های تکمیلی در این زمینه را ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس اعلام سایت Kyodo news و طبق آنچه خانم «سیکو هاشیموتو» فاش کرده، قرار است طی هفته جاری نشستی با محوریت این موضوع برگزار شود.

وی که ریاست کمیته برگزاری المپیک توکیو را بر عهده دارد اعلام کرده که نشست مورد نظر با حضور خودِ وی همراه با نمایندگان کمیته بین المللی المپیک (IOC)، و سه برگزارکننده دیگر یعنی نمایندگان کمیته بین المللی پارالمپیک،  دولت های کلانشهرهای مرکزی و توکیو برگزار خواهد شد. 

در این نشست پنج جانبه که به صورت آنلاین برگزار می شود «تماشاگران داخلی و اینکه چه تعداد از آنها به مکان بازی ها اجازه ورود پیدا کنند» یکی از مهمترین موضوعاتی خواهد بود که به بحث گذاشته می شود.

خانم «هاشیموتو» در مورد مسئله تماشاگران گفته است که قصد دارد تا پایان ماه جاری طرح کلی موضوع را ترسیم کند. در عین حال وی این مسئله را هم مورد توجه قرار داده است که احتمال دارد در مورد تماشاگران تصمیم نهایی تا اواخر ماه ژوئن اتخاذ نشود چرا که این مسئله نیاز به نظارت دقیق بر وضعیت کرونا و عفونت ها در ژاپن دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اهمیت موضوع تماشاگران داخلی المپیک و تصمیم گیری در مورد آنها به خاطر شرایط کرونایی ژاپن است. در همین راستا و به منظور کمک به جلوگیری از شیوع ویروس، ممکن است کمیته برگزاری بازی های المپیک تعداد رویدادهای آزمایشی را هم کاهش دهد. 

حتی در مورد مسابقات آزمایشی دوومیدانی تصمیم به برگزاری بدون تماشاگر گرفته شده است. این رقابت قرار است ۹ می در استادیوم ملی توکیو برگزار شود. پیش از این قرار بود این رویداد ۲۰ هزار تماشاگر داشته باشد اما طبق تصمیم گیری جدید مسابقت پشت درهای بسته برگزار می شود. 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته بین المللی المپیک آرای تماشاگران المپیک 2020 توکیو کمیته بین المللی المپیک تماشاگران داخلی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران

به گزارش "ورزش سه"، رئیس شبکه سه سیما که در سال‌های گذشته یکی از چهره‌های خبرساز تلویزیون ایران نیز بوده، در اقدامی جالب برای تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان به استادیوم آزادی رفت.

او که مدیر فوتبالی‌ترین و احتمالا پرمخاطب‌ترین شبکه صداوسیما بوده، از چشم عکاس ورزش سه نیز دور نماند و تصویرش در حالی که ماسکی هم بر صورت داشت و عینک خود را جابجا می‌کرد، به شکلی جالب شکار شد.

علی فروغی البته تمایلی به انجام مصاحبه از خود نشان نداد و بعد از تماشای بازی پرسپولیس و سپاهان، استادیوم را ترک کرد.

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • غذا‌های ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ ۶۰ درصد خوراکی‌ها بدون گوشت خواهد بود
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • رئیس شبکه سه تماشاچی ویژه الکلاسیکوی ایران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک