Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر والیبال ساحلی ایران به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از روز چهارشنبه 18 فروردین ماه آغاز شده است و هفته نخست دور مقدماتی این رقابت ها از 18 تا 20 فروردین به میزبانی بندر گناوه و هفته دوم از 22 تا 24 فروردین به میزبانی بوشهر پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هفته‌های سوم و چهارم لیگ برتر ساحلی به میزبانی باشگاه مقاومت گلساپوش و با همکاری باشگاه شهداب در شهر یزد برگزار خواهد شد.

ورود تیم‌ها روز چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه است و مسابقات بعد از اذان مغرب و از ساعت ۲۱ آغاز می‌شود.

دیدارهای هفته سوم لیگ برتر ساحلی روزهای پنج‌شنبه تا جمعه 16 تا 18 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد و تیم‌های شرکت کننده روز یکشنبه 19 اردیبهشت‌ماه استراحت خواهند داشت.

دیدارهای هفته پایانی دور رفت لیگ برتر ساحلی (هفته چهارم) نیز روزهای دوشنبه تا چهارشنبه 20 تا 22 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد تا قهرمان نیم فصل این رقابت‌ها مشخص شود.

گفتنی است در مجموع هفته های اول و دوم لیگ برتر ساحلی هر تیم شرکت‌کننده پنج مسابقه برگزار کرد و تیم‌های موج‌سواران ساحل نوشهر (بهمن سالمی، آرش وکیلی و محمد شالیکار) و شهداب یزد (کامبیز کلته، بهنام توکلی و رسول یمرلی) با کسب پنج برد متوالی و 10 امتیاز، با تفاوت ناچیز در معدل پوئن‌ها در رتبه‌های اول و دوم جدول این رقابت‌ها قرار گرفتند.

در پایان مرحله مقدماتی لیگ برتر ساحلی هشت تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزار خواهد شد لیگ برتر ساحلی اردیبهشت ماه رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی صبح چهارشنبه در جلسه قرارگاه رسانه‌ای فضای مجازی با موضوع روز دختر اظهار کرد: رویدادها اگر با پیوست رسانه‌ای برگزار شود ضریب خوبی پیدا می‌کند.

وی افزود: به مناسبت دهه کرامت و روز دختر روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه مراسمی در سنندج برگزار می‌شود که برنامه‌ای چند بعدی است و صرفاً یک جشن و هیاهوی شاد نیست.

وی اعلام کرد: این جشن مختص همه اقشار با همه سن و سال‌ها و گرایش‌ها است که با ظرفیت‌های بومی و چهره‌های توانمند ملی اجرا می‌شود و شامل برنامه‌های متنوعی شامل دف نوازی، استندآپ بومی و ملی، برنامه ویژه کودکان و غیره خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: این مراسم جشنی در شان و تامین کننده کرامت دختران این دیار خواهد بود و برای دختران سنندج دعوتنامه ارسال می‌شود.

حجت‌الاسلام رازیانی اذعان کرد: در برگزاری این رویداد بزرگ از نظرات ادارات و سایر دستگاهها استفاده خواهد شد.

وی با بیان اینکه کردستان تجربه برگزاری برگزاری رویدادهای فرهنگی شاد و پرمخاطب را دارد بطوریکه سال گذشته مهمانی امت احمد در استان با کمک همه ارگانها و ادارات و رسانه‌ها برگزار شد و مورد اقبال عموم مردم قرار گرفت.

کد خبر 6094044

دیگر خبرها

  • برنامه دور برگشت لیگ برتر روئینگ و اسلالوم
  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس
  • ۲۴ اردیبهشت سنندج میزبان جشن بزرگ «روز دختر» است
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • یک برزیلی به کادر فنی تیم ملی والیبال اضافه شد