Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی از اجرای بیش از ۳۰ کیلومتر عملیات بهسازی و لکه گیری در جاده های کرمانشاه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، درباره اقدامات انجام شده در راستای نگهداری راه های اصلی و شریانی اظهار داشت: در حوزه روکش آسفالت تقویتی بزرگراه ها در سطح ۱۱کیلومتر بیش از ۱۸هزار و ۵۰۰تن آسفالت، در ۱۶کیلومتر از راه های اصلی بیش از ۱۶هزار تن و برای انجام ۲۶کیلومتر ماسه آسفالت بیش از ۲۲هزار و ۵۰۰تن آسفالت مصرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: همچنین بهسازی و عملیات روکش حفاظتی در سطح ۳۰کیلومتر، فوگسیل ۴۲ کیلومتر، آسفالت سرد هفت هزار متر، لکه گیری بیش از ۲۰ هزار تن آسفالت به صورت پیمانی و پنج هزار تن آسفالت به صورت امانی مورد استفاده قرار گرفت.

کرمی گفت: اصلاح شیب شیروانی در سطح ۱۰ کیلومتر از شهرستان های استان به صورت امانی اجرا شد.

وی درباره نگهداری راه های فرعی و روستایی عنوان کرد: برای انجام ۲۴ کیلومتر روکش آسفالت تقویتی در سطح این راه ها ۱۶ هزار تن آسفالت و به منظور انجام ماسه آسفالت در سطح چهار کیلومتر بیش از یک هزار و ۴۰۰ تن آسفالت مصرف شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بهسازی و انجام عملیات روکش حفاظتی در سطح ۹۵ کیلومتر خبر داد.

کرمی گفت: به منظور انجام لکه گیری یک هزار و ۵۰۰تن آسفالت به صورت پیمانی و بیش از پنج هزار و ۸۰۰ تن آسفالت به صورت امانی مصرف شد.

وی از انجام ۱۵ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی در سطح محورهای مواصلاتی استان به صورت امانی خبر داد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تن آسفالت به صورت صورت امانی لکه گیری هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: با دستور وزیر راه و شهرسازی عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اورجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: در سفر اول آیت الله رئیسی رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی مقرر شده بود ۳۰۰ میلیارد تومان از طرف سرمایه گذار طرح در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی قرار گیرد تا خرابی های آزادراه برطرف شود.

علیزاده افزود: در جلسه کمیسیون ایمنی راه های استان هم که روز جمعه با حضور وزیر راه شهرسازی برگزار شد، بذرپاش دستور داد تا یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای روکش آسفالت و رفع خرابی های سنگین آزادراه تبریز زنجان اختصاص یابد تا بقیه خرابی های آزادراه به سمت تهران هم برطرف شود.

وی گفت: ۶۰۰ میلیارد تومان از این اعتبار به صورت نقدی و ۴۰۰ میلیارد تومان قیر یارانه ای در اختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه از ۱۴ پیش این آزادراه زیر بار ترافیک رفته است گفت: تاکنون عملیات روکش آسفالت در آزادراه تبریز زنجان انجام نشده بود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: آزادراه تبریز زنجان ۲۸۰ کیلومتر مسافت دارد که ۲۰۰ کیلومتر از آن در حوزه استحفاظی آذربایجان شرقی و ۸۰ کیلومتر در حوزه استان زنجان قرار گرفته است.

علیزاده هدف از اجرای این طرح را افزایش ایمنی آزادراه، کاهش تصادفات رانندگی و جلب رضایتمندی مردم و کاربران جاده برشمرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات آسفالت‌ریزی در محله ۳۸ منظریه
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • روکش آسفالت ۳۶ کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • روکش آسفالت 36 کیلومتر از محور بیرجند – نهبندان
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه حادثه خیز درمحور‌های مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • اصلاح ۷ نقطه پرتصادف در سیستان و بلوچستان
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • آسفالت بیش از ۱۳۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان وبلوچستان
  • آغاز بهسازی محور ابهر_ مرشون به طول ۸ کیلومتر