Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، فاز اول تست‌گیری (صحت‌سنجی) متقاضیان حضور در تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱، بعد از تعویق ۱۰ روزه به دلیل شیوع موج چهارم کرونا، از تاریخ اول اردیبهشت ماه آغاز شد و طی آن ۱۸۴ متقاضی در دو استان تهران و البرز صحت‌سنجی شدند.

محمد وکیلی سرمربی تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ با تاکید بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی در جریان تست‌گیری‌ها گفت: فاز اول تست‌گیری به ترتیب درخواست استان‌ها آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیئت‌های استانی که برای تامین سلامتی متقاضیان و عوامل اجرایی تضمین دهند و شرایط لازم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی را مطابق با دستورالعمل فدراسیون، فراهم کنند، به ترتیب درخواست، در اولویت تست‌گیری قرار خواهند گرفت.

هیئت والیبال استان تهران و البرز، این آمادگی را داشتند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، شرایط تست‌گیری از متقاضیان را فراهم آورند. به همین منظور تیم کارشناسی ما اول و دوم اردیبهشت‌ماه کار تست‌گیری استان تهران را انجام داد و طی آن ۷۵ متقاضی در استان تهران و ۴۵ متقاضی در توابع این استان، در فاز اول صحت‌سنجی شدند.

روز جمعه سوم اردیبهشت‌ماه هم تست‌گیری استان البرز انجام شد و ۵۵ متقاضی تحت تست صحت‌سنجی قرار گرفتند.

سرمربی تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ شرایط تست‌گیری‌ را این‌طور تشریح کرد: کلیه متقاضیان ملزم به ارائه تست منفی PCR هستند. تست‌گیری با تعداد محدود و در گروه‌های ۱۰ و حداکثر ۱۲ الی ۱۳ نفری و با رعایت فاصله‌گذاری ایمن انجام می‌شود. اولیای متقاضیان یا نفرات غیرضرور، به هیچ‌عنوان اجازه حضور در محل تست‌گیری را ندارند.

وکیلی همچنین ابراز امیدواری کرد با فراهم شدن شرایط تست‌گیری در سایر هیئت‌های استانی براساس درخواست‌های دریافت شده از سوی هیئت‌های استانی، هرچه زودتر بتواند استعدادهای شایسته والیبال کشور را شناسایی کرده و در اولین فرصت ممکن اسکلت تیم ملی نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ را پایه‌ریزی کند.

 ثبت‌ نام بازیکنان شایسته برای حضور در تیم نوجوانان پسر سال ۱۴۰۱ از چهارم اسفندماه سال ۱۳۹۹ آغاز شد و تا هفتم فروردین ماه ۱۴۰۰ (پایان مهلت)، یک هزار و ۱۹۶ بازیکن برای حضور در این تیم ثبت نام کردند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: والیبال تیم والیبال نوجوانان ایران والیبال والیبال نوجوانان استان تهران تست گیری صحت سنجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است. آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دخترشان شده است.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداختند و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی ابراز داشت: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعاهای مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

کد خبر 6097241

دیگر خبرها

  • معلمان، آموزش مهارت‌های زندگی به نوجوانان را جدی بگیرند
  • مدل جدید اعتبار سنجی بانک ها برای دریافت وام ؛ خلافی خودرو هم تاثیرگذار شد؟
  • هزار حجاج استان سمنان برابر مننژیت واکسینه می‌شوند
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • متقاضیان وام دست به عصا رانندگی کنند!
  • ربودن دختر نوجوان در این شهر؛ درخواست میلیاردی برای آزادی / جزئیات
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • عامل ربودن دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • انجام ۶۰ نظر سنجی در موسسه افکارسنجی ملت