Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد از امیر قلعه نویی و مسئولان باشگاه گل‌گهر به خاطر رفتار ناشایستی که صورت گرفت ناراحت نیستم بلکه ناراحتی من از ورود بدون اجازه تماشاگران در برخی بازی هاست

علی فیروزی صحبت هایی را در مورد بازی گل هر - صنعت نفت بیان کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از میزان ،علی فیروزی در مورد درگیری با یکی از عوامل باشگاه سیرجان گفت:

در جلسه هماهنگی تعداد کارت هایی که اجازه حضور در ورزشگاه دارند مشخص می شوند و فقط افرادی که کارت دارند می توانند با توجه به میزبانی در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازی با گل گهر اما متاسفانه تعداد زیادی از افراد نامشخص در ورزشگاه حضور داشتند من در این خصوص از نماینده فدراسیون فوتبال خواستم بازی را متوقف کند ولی او گفت من نمی توانم بازی را متوقف کنم.

او ادامه داد:

وقتی در ورزشگاه ما چنین اتفاقی رخ می‌دهند به نیروی انتظامی تذکر داده می‌شود و نیروی انتظامی با علاقمندانی که از دیوارها و خانه‌های اطراف بازی را تماشا می‌کنند برخورد می کند اما در ورزشگاه های دیگر برخورد با افرادی که بدون مسئولیت در استادیوم حاضر شده و فقط نقش تماشاگر را دارند برخورد نمی‌شود. در جریان بازی به این موضوع اعتراض داشتم که فردی از کنار من رد شد، توهین کرد و به سرعت فرار کرد. من کلا آدمی نیستم که بخوام درگیر شوم اما از این نوع برخورد ناراحت شدم.

مدیر تیم صنعت نفت با اشاره به اینکه با تیم گل‌گهر مشکلی ندارد تصريح کرد:

البته ناراحتی من از باشگاه گل گهر، مسئولان این باشگاه و یا امیر قلعه‌نویی نیست. حتی قلعه نوعی با من تماس گرفت و به خاطر اتفاقی که افتاد از من عذرخواهی کرد. حرف من این است اگر قرار است تماشاگر وارد ورزشگاه شود باید به تماشاگران همه تیم‌ها چنین اجازه ای دهند.

فیروزی به صحنه پنالتی مشکوک اشاره و تاکید کرد:

من مشکلی با این تیم نداشتم. خطاب به داور مسابقه با وجود صحنه مشکوک پنالتی خسته نباشید گفتم. اگر قرار است در آبادان فقط به تعداد افرادی که کارت دارند در استادیوم حضور پیدا کنند چرا در ورزشگاهی مثل سیرجان یا در بازی پرسپولیس و شهرخودرو آن همه تماشاگر حضور پیدا می‌کند. آیا قانون برای تیم‌های مختلف متفاوت است؟ اگر قانون است باید برای همه یکی باشد ما مشکلی نداریم اما اگر قرار است در ورزشگاهی تماشاگر بیاید حداقل اجازه دهند تماشاگران از بیرون از ورزشگاه و از روی ساختمان ها بازی ما را تماشا کنند.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! فرد آزاردهنده کودک طرفدار استقلال دستگیر شد پرسپولیس - گوا، دیداری با دستاوردهای زیاد هشتگ برکناری چفرین، رئیس یوفا به ترند جهانی در توئیتر تبدیل شد لوچانو موجی: در نهایت همه از آنیلی و پرز تشکر خواهند کرد که روبروی یوفا ایستادند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید

سرمربی تیم ملی فوتبال در پیامی به حمایت از تیم ملی فوتسال پرداخت.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران توانست با غلبه بر ازبکستان میزبان به فینال جام ملتهای اسیا ۲۰۲۴ راه پیدا کند.

امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پیامی ویدئویی در حمایت از تیم ملی فوتسال اظهار کرد: عرض تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش بر نمی‌دارد. نسل تازه ای با درایت سرمربی با دانشتان در حال شکل گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی است برای افتخارات بیشتر و مسابقات جهانی. آرزو دارم و اطمینان می دهم که با همین قدم های استوارتان با جام به وطن برمی گردید.

فینال فوتسال جام ملتهای آسیا فردا بین ایران و تایلند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو