Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@09:54:46 GMT

توزیع ۱۰۰ هزار ماسک در طرح شهدای مدافع سلامت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۱۶۶۴

توزیع ۱۰۰ هزار ماسک در طرح شهدای مدافع سلامت

از امروز طرح «شهدای مدافع سلامت» با همکاری معاونت اجتماعی سپاه امام رضا(ع) و گروه‌های طلایه‌داران ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان رضوی اجرا و ۱۰۰ هزار ماسک بین افراد توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رضایی، جانشین دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان رضوی در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: از امروز طرح «شهدای مدافع سلامت» با همکاری معاونت اجتماعی سپاه امام رضا(ع) و گروه‌های طلایه‌داران ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رزمایش با موضوع تذکر لسانی در خصوص رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و زدن ماسک در موج چهارم کرونا در حال انجام است.

جانشین دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر خراسان رضوی خاطر نشان کرد: ۱۰۰ هزار ماسک در سطح استان با اولویت مناطقی که تراکم جمعیت بیشتری دارند توسط گروه‌های امربه‌معروف و نهی از منکر سپاه امام رضا(ع) و گروه‌های طلایه‌داران توزیع می‌شوند.

وی افزود: ۸ هزار نفر در این رزمایش حضورداشته و همچنان طی روز‌های آتی این طرح ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد احیای امربه معروف و نهی از منکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ وزیر کشور در بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد گفت: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی بیش از ۳۰۰ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

احمد وحیدی افزود: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحد‌های تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی گفت: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحد‌های تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور افزود: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

دیگر خبرها

  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • (تصاویر) احیای سنت گلاب گیری حرم رضوی در باغ دولت‌آباد یزد
  • بزرگداشت شهیده راحله روشنگر شهید مدافع سلامت ماسال
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • تکرار قصه حساس «گشت ارشاد» در خیابان‌ها | دولت رئیسی مدافع اصلی رویکردهای تند در حجاب | بعد از فوت مهسا امینی چه گفتند؟
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • احیای گلابگیری باغ دولت‌آباد یزد برای تأمین گلاب حرم رضوی
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • اصولگرایانِ منتقد «گشت ارشاد»، تغییر موضع داده اند؟ /دولت رئیسی همچنان مدافع رویکردهای تند و سلبی در موضوع حجاب
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان