Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زمان جدید مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان، اعلام شد و قرار است این مجمع 18 اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

معلوم نیست؛ این زمان قطعی است یا خیر، چرا که از سال گذشته برگزاری مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان زنجان بنا به دلایل مختلف به تعویق افتاده و همچنان بلاتکلیف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست کنونی هیأت به عهده فریدون اصفهانیان است، شخصی که سه دوره متوالی ریاست هیأت را به عهده داشته است و این بار در جمع کاندیداهای ریاست نیست.

هرچند در ابتدا ۹ نفر متقاضی تصدی سمت ریاست هیأت فوتبال استان بودند اما صلاحیت ۷ نفر از آنها تایید شده که شامل شهرام اسکندری‌پور، غلامرضا داداشی، نادر بلباسی، مجید بیگلی، منصور سلطان‌محمدی، منصور حسنی‌کمال و جواد نوروزی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان امروز به خبرنگار فارس گفت: زمان جدید مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان مشخص شده است و قرار است این مجمع 18 اردیبهشت‌ماه برگزار شود.

علی خلیلی با اشاره به اینکه برگزاری این مجمع با مجوز از ستاد کرونا خواهد بود، افزود: قطعا پروتکل‌های بهداشتی ستاد در برگزاری مجمع مورد توجه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مجمع انتخاباتی با حضور رئیس فدراسیون شهاب عزیزی خادم برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای رعایت پروتکل‌ها احتمالا مجمع در یک فضای باز برگزار شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به اینکه تعویق برگزاری مجمع انتخاباتی ضربه به فوتبال زنجان است، اضافه کرد: در حال حاضر بحث مدارس فوتبال و همچنین برگزاری مسابقات بلاتکلیف باقیمانده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز قرار بود، مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان با حضور رئیس فدراسیون برگزار شود، تصریح کرد: امیدواریم هرچه زودتر شرایط استان به حالت عادی برگردد تا بتوانیم مجمع انتخاباتی را برگزار کنیم، چرا که به وجود آمدن این شرایط اصلا به نفع فوتبال استان نیست.

انتهای پیام/73004/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: فوتبال استان زنجان ورزش انتخابات علی خلیلی مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال زنجان تعویق عادی مجمع انتخاباتی هیأت فوتبال استان استان زنجان برگزار شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد

مظفر آئینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) ۷۵ مراسم در سطح شهرهای استان کردستان برگزار شد.

وی افزود: مراسم عزاداری در شهر و روستاهای کردستان با حضور مردم و مسؤولان همراه بود.

رئیس شورای هیأت‌های مذهبی کردستان اضافه کرد: آئین دسته‌روی عزاداری نیز در شهرهای قروه، بیجار، سریش‌آباد، حسن‌آباد یاسوکند و توپ‌آغاج برگزار شد.

آئینی عنوان کرد: ۱۴ هیأت مذهبی در شهرستان قروه آئین دسته روی عزاداری امروز را برگزار کردند.

وی اضافه کرد: همچنین در سطح استان ۳۰ ایستگاه صلواتی به منظور پذیرایی از عزاداران در سطح شهرهای استان برپا شد.

کد خبر 6096489

دیگر خبرها

  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • همایش «دین، سلامت و کمک‌ های بشر دوستانه» برگزار می شود
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • ۷۵ مراسم عزاداری شهادت امام صادق(ع) در کردستان برگزار شد
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری