Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در بیست و پنجمین نشست کمیته اقدام ارزی گفت: این کمیته در خصوص موارد ویژه مرتبط با ایفای تعهدات ارزی را تصمیم گیری خواهد کرد . خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در  بیست و پنجمین نشست کمیته اقدام ارزی که نخستین جلسه بعد از ابلاغ بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات سالهای ۱۴۰۰-۱۳۹۷ است، اظهار داشت: کمیته اقدام ارزی بر اساس بند ۵ بخش (و) بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات و همچنین بر اساس تفویض اختیار اعضای کمیته ماده ۲ مصوبات چهاردهمین جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این کمیته به ریاست رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و با مشارکت بخشهای دولتی و تشکلهای اثرگذار بر تجارت خارجی، ضمن اجرایی کردن بسته سیاستی برگشت ارز حاصل از صادرات، تلاش دارد تا مشکلات صادرکنندگان در حوزه ایفای تعهدات ارزی را نیز رفع کند.
زادبوم در پایان از تشکیل دبیرخانه کمیته اقدام ارزی در دفتر توسعه خدمات بازرگانی و به مسوولیت مدیر کل دفتر توسعه خدمات بازرگانی خبر داد و گفت: صادرکنندگان در صورت هرگونه ابهام در خصوص ایفای تعهدات ارزی می توانند به دبیرخانه کمیته اقدام ارزی در سازمان توسعه تجارت ایران و یا سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت استانها مراجعه کنند .     انتهای پیام/ برچسب ها: توسعه تجارت تعهدات ارزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توسعه تجارت تعهدات ارزی سازمان توسعه تجارت ایران کمیته اقدام ارزی تعهدات ارزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به برگزاری دو جلسه با حضور مقامات دولتی در مجلس شورای اسلامی برای بررسی مسائل ارزی در کشور اظهار کرد: جلساتی که در مجلس انجام و رئیس مجلس و روسای کمیسیون های اقتصادی آن حضور دارند، عمدتاً مباحث حول همکاری‌ها، همراهی و برون رفت از مشکلات است.

وی گفت: تاکنون طی دو جلسه مهم با مقامات دولتی درباره ارز بحث و گفت‌وگو کردیم و نظرات خود را گفتیم و نظرات دولت را نیز شنیدیم و در نهایت نیز قرار شد تا دولت راهکارهایی را که مورد توافق دولت و مجلس است و می‌توانند مشکلات را حل کنند، اتخاذ نماید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه «وزارت اقتصاد در حال کار درباره بازار ارز است و حتماً گزارش این اقدامات به مجلس ارائه خواهد شد»، عنوان کرد: حتماً جلسات مشترک دولت و مجلس مجددا برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جلسات دولت و مجلس برای اتخاذ تدابیر ارزی به کجا رسید؟
  • تاکید ایران و قطر بر توسعه روابط تجاری و سرمایه گذاری
  • توسعه روابط تجاری و اقتصادی با مالزیایی ها در نمایشگاه اکسپو
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات بعد از ۱۰ سال
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • تشکیل کمیته تخصصی «سبز و آبی» در راستای اهمیت امنیت غذایی در کشور
  • راهکار توسعه اقتصادی و تقویت منابع ارزی؛ تولید زیر تیغ واردات یارانه‌ای!
  • امکان ایفای تعهدات صادراتی، از طریق بانک سامان