Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@22:42:50 GMT

سانحه رانندگی در "کنگاور" با 2 کشته و 3 زخمی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۰۲۱

سانحه رانندگی در 'کنگاور' با 2 کشته و 3 زخمی

به گزارش جام جم آنلاین کرمانشاه؛ سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: این حادثه حوالی ساعت 8 صبح امروز (شنبه - 4 اردیبهشت) برای یک دستگاه خودرو پراید در محور نهاوند - کنگاور رخ داد.


وی افزود: در این حادثه متاسفانه دختری 13 ساله در صحنه حادثه و آقایی 30 ساله در مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: همچنین راننده به همراه یک خانم 30 ساله و پسربچه ای 7 ساله نیز زخمی و در بیمارستان تحت مداوا قرار دارند.


سرهنگ حیدری علت وقوع این حادثه مرگبار را عدم توجه به جلو راننده و ناتوانی در کنترل و مهار خودرو اعلام کرد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پلیس راهور کرمانشاه محمد حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: گزارشی مبنی بر واژگونی در بخش طارم سفلی ورودی روستای زاجکان علیا به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد که بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات شیرین سو و کوگیر دفتر نمایندگی طارم سفلی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند.

صبوری غیاثوند افزود: در این حادثه یک مرد ۷۵ ساله فوت کرد و یک نفر هم مصدوم شد.

به گفته یکی از شهروندخبرنگاران، بیش از ۴۵ سال است که راه روستای زاجکان‌علیا از توابع طارم‌سفلی،   به صورت خاکی و بسیار خطرناک باقی مانده و با وجود درخواست‌های پرشمار اهالی از مسئولان استان، تاکنون برای بهسازی، آسفالت و ایمن‌سازی آن اقدام درخوری انجام نشده است.

دیگر خبرها

  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سانحه رانندگی منجر به فوت/ برخورد رونیز با ۲۰۶
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت
  • بی توجهی به جلوی راننده ۱۷ ساله جان عابر پیاده را گرفت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • ۱۰ مصدوم در حادثه رانندگی محور یزد-طبس