Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛  حمیدرضا خانپور، مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین در بازدید از ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی حیدریه با اعلام این مطلب گفت: در راستای اقدام پیشگیرانه و آمادگی به منظور مقابله با حوادث غیر مترقبه و آتش سوزی و ارتقای سطح ایمنی و صیانت از نیروی انسانی و سرمایه گذاریهای انجام شده در واحدهای صنعتی و تولیدی در ابتدای سالجاری سه دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه تجهیزات با هزینه بالغ بر ۷۰میلیارد ریال خریداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: در حال حاضر ۷ایستگاه آتش نشانی فعال مجهز به ۱۳دستگاه خودروی آتش نشانی در شهرکها و نواحی صنعتی استان مشغول به فعالیت هستند.

خانپور با اشاره به اهمیت و نقش اقدامات پیشگیرانه در جلوگیری و کاهش خطرات و خسارات وارده به واحدهای تولیدی و صنعتی گفت: برنامه هایی از قبیل خرید و تجهیز خودروهای آتش نشانی، امداد و نجات، شناسایی و پایش واحدهای صنعتی پر خطر، ممیزی و تهیه شناسنامه HSEE شهرکها و نواحی صنعتی، بازدید های دوره ای توسط تیم منتخب از دستگاههای مرتبط ، آموزش های مورد نیاز واحدهای صنعتی، شناسایی کانون های خطر و.... صورت گرفته است.

او با بیان اینکه در سال گذشته یک مورد حریق در شهرکها رخ داد افزود: خوشبختانه جزء استانهای برتر کم حادثه شناخته شدیم و حادثه فوتی در هیچ یک از واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی تابعه اتفاق نیفتاده است ولیکن عملیات امداد و نجات و اطفاء حریق در واحدهای صنعتی خارج از محدوده شهرکها و نواحی صنعتی و همچنین محورهای مواصلاتی استان به جهت مشارکت اجتماعی توسط تیم آتش نشانی تحت پوشش این شرکت صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین از خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی به همراه تجهیزات برای ایستگاه آتش نشانی شهرک صنعتی خرمدشت در سال جاری خبر داد.

48

کد خبر 1508201

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین شهرکها و نواحی صنعتی خودروی آتش نشانی واحدهای صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند از نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، مرتضی بخشی اظهار کرد: بیش از ۷۲ ساعت است که نیروهای این سازمان در آماده‌باش کامل قرار داشته و در حال خدمت رسانی به شهروندان هستند.

وی با اعلام اینکه تاکنون بیش از ۵۰ عملیات امداد و نجات، رفع آبگرفتگی، نجات خودرو و … توسط این سازمان انجام شده است، افزود: بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب‌های این چند روز توسط نیروهای آتش‌نشانی نجات یافتند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند تصریح کرد: شهروندان می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل با شماره ۱۲۵ سازمان تماس بگیرند.

کد خبر 748040

دیگر خبرها

  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان کار و اتمام سالن تولید
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • چگونه آب لیموی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل