Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@22:03:17 GMT

جزییات اختلال در کلاب هاوس توسط اپراتورها منتشر شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۰۵۰

جزییات اختلال در کلاب هاوس توسط اپراتورها منتشر شد

به گزارش جماران؛ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گزارش اختلال در کلاب هاوس توسط اپراتورها را منتشر کرد و طبق آن:

*همراه اول با دستکاری DNS کلاب هاوس را مختل کرده است.

*مخابرات ایران و ایرانسل از طریق مسدود سازی IP.

*در صورت عدم رفع اختلال، کنتور جریمه روزانه ۵۰ میلیارد تومانی از فردا صبح برای این سه اپراتور به شماره می‌افتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این سازمان اعلام کرد: در راستای اجرای مصوبه شماره ۱۰۲۰۱/ت۵۸۷۲۰ هـ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ هیأت وزیران مبنی بر الزام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به ابلاغ اخطار ۲۴ ساعته به کارورانی که خارج از روال‌های قانونی تعیین شده در شبکه خود اختلال ایجاد کرده‌اند و نیز ضرورت اطلاع‌رسانی موضوع از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان، مستندات مرتبط با اختلال عمدی صورت گرفته توسط شرکت مخابرات ایران، شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل که باعث محدودیت دسترسی کاربران به نرم‌افزار کلاب هاوس شده است در گزارش فنی قابل مشاهده است. 

دانلود گزارش اختلال در کلاب هاوس

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اختلال در کلاب هاوس گزارش اختلال در کلاب هاوس سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 کلاب هاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی

احمد احمدی صدر در این باره گفت: در طرح مشارکتی بین سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی و سازمان پسماند شهرداری تهران مقرر شده معتادان متجاهر بهبود یافته و افراد آسیب دیده با هدف خروج از چرخه آسیب و بازگشت به خانواده و جامعه در حوزه پاکبانی فعالیت کنند که در این راستا بخشی از این افراد جامعه پذیر مشغول به کار شدند و بخش دیگر در حال ثبت نام و ارزیابی قرار دارند.

به گزارش مهر، او افزود: عوامل این سازمان و سازمان پسماند به شکل دوره‌ای در تمامی ۲۰ مددسرا حضور پیدا می‌کنند و پس از تمایل این افراد و نام نویسی مورد پایش قرار می‌گیرند و در یک بازه زمانی کوتاه مشغول به کار می‌شوند.

احمدی صدر ادامه داد: حقوق و مزایای این افراد مطابق با قانون وزارت کار است که از سوی پیمانکاران سازمان پسماند با نظارت مدیریت شهری پرداخت می‌شود.

دیگر خبرها

  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • اتاق‌های بازرگانی برای شبکه‌سازی به دنبال گسترش ارتباطات باشند
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • اختلالی در اینترنت مناطق مرکزی تهران نداریم
  • جزییات آیین نامه حمل و نقل دارو از طریق سکوهای آنلاین منتشر شد
  • گمرک لیست دریافت‌کننده‌های ارز را منتشر کرد
  • جزییات ثبت نام معتادان بهبود یافته برای شغل پاکبانی
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • این ۱۰۰ شرکت سال ۱۴۰۲ ارز نیمایی گرفتند | گمرک اسامی ارزبگیران را منتشر کرد