Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار کردستان گفت: در این شرایط کنونی عدم اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا توسط برخی از ادارات دولتی استان پذیرفتنی نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  سنندج ، بهمن مرادنیا ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا که در استانداری کردستان برگزار شد، خروج از وضعیت قرمز کرونا در شهرستان‌های استان را مستلزم همراهی مردم در رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی دانست و اظهار داشت: امیدواریم با جلوگیری از ترددهای غیرضروری و دورهمی‌های خانوادگی از افزایش آمار مبتلایان به این ویروس در کردستان جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تعامل جامعه اصناف و بازاریان استان که در این اوضاع نامناسب اقتصادی، برای مقابله با کرونا کسب و کارهای خود را تعطیل کرده‌اند، تقدیر کرد و گفت: در این شرایط کنونی عدم اجرای مصوبات ستاد استانی مقابله با کرونا توسط برخی از ادارات دولتی پذیرفتنی نیست و همه‌ مدیران باید برای حفظ سلامتی مردم، پروتکل‌های بهداشتی و کاهش حضور کارکنان را رعایت کنند.

استاندار کردستان اجرای مصوبات ستاد کرونا در دستگاه‌های اجرایی استان را لازم‌الاجرا خواند و تصریح کرد: بنا به تصمیم اخیر ستاد ملی کرونا برگزاری نماز جماعت و جمعه در ایام ماه مبارک رمضان ممنوع بوده و فقط شب‌های قدر و نماز عید فطر در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

آمار فوتی‌های کرونا در مرز سه رقمی شدن؛ کرونا معیشت مردم کردستان را هدف گرفته استآخرین اخبار کرونا در ایران| قرنطینه و واکسیناسیون دو بال عبور از بحران/ بیش از 50 درصد کشور در شرایط بحرانی پیک‌چهارم/ ادامه طرح دورکاری تعیین کننده است+ نقشه و نمودار

 

وی با تأکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر اماکن عمومی، ادارات، بانک‌ها و مطب پزشکان اظهار کرد: میانگین رعایت پروتکل‌های بهداشتی میان مردم کردستان 58 درصد بوده که باید رسانه‌ها با تولید محتوا، همچنان مردم را به رعایت پروتکل‌های بهداشتی دعوت کنند تا هرچه سریع‌تر از این وضعیت قرمز کرونایی عبور کنیم.

مرادنیا از تصمیمات دولت برای ارائه بسته‌های حمایتی به اصناف و بازاریان در زمینه تسهیلات بانکی و بیمه‌ای در هفته‌ی آینده خبر داد و افزود: اصناف و بازاریان در این شرایط کنونی متضرران  اصلی ویروس کرونا هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

گفتنی است؛ در حال حاضر شهرستان‌های سنندج، سقز، بانه، دیواندره، قروه و بیجار در وضعیت قرمز؛ مریوان، دهگلان و کامیاران نارنجی و سروآباد زرد است.

انتهای پیام/486/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی اصناف و بازاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان از بسته بودن ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی قدیمی اسپکه - بمپور در جنوب این استان براثر بارندگی‌های اخیر و طغیان رودخانه‌های محلی خبر داد.

مجید محبی افزود: از مجموع ۴۲۰ راه روستایی بسته شده ناشی از سیلاب در جنوب سیستان و بلوچستان با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان تاکنون ۳۷۸ مسیر فرعی بازگشایی شده است.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما بر آن است تا ارتباط در مسیرهای ارتباطی جنوب سیستان و بلوچستان به منظور انجام خدمات امدادی برقرار شود.

مدیرکل ستاد بحران سیستان و بلوچستان گفت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان ۱۱۰ هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

وی تاکید کرد: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

محبی افزود: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • ۴۲ راه روستایی و یک راه فرعی در بلوچستان همچنان بسته است
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود