Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: پویش «هر محله مهربانی» با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سطح محلات مشهد در حال اجراست.

سید مجتبی منتظری در تشریح جزییات ویژه برنامه ماه مبارک رمضان و با اشاره به اجرای سه پویش مردمی ذیل عنوان «شهر مهربانی» بیان کرد: سه پویش مردمی با عنوان ‌های «مرهمی بر سوگ تو» که خوانش قرآن در ماه مبارک رمضان و هدیه به روح شهدای سلامت و درگذشتگان ناشی از کرونا است، پویش «چراغی برافروز» که به تهیه اقلام معیشتی خانواده‌های در معرض آسیب می ‌پردازد و پویش «هر محله مهربانی» با هدف آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در سطح محلات به اجرا درآمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی ۹ روز نخست ماه مبارک رمضان در قالب پویش «مرهمی بر سوگ تو»، ۶۰ بار خوانش کل قرآن با مشارکت ۱۲۷۶ نفر انجام گرفته است.

سرپرست سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در ادامه با اشاره به جمع ‌آوری اقلام معیشتی تحت عنوان پویش «چراغی بر افروز»، تصریح کرد: ۴ هزار عدد بسته معیشتی و توزیع ۱۰ هزار عدد غذای گرم و هزار قرص نان و ۴۵ عدد مرغ توسط شهروندان تهیه و توزیع شده و حساب ‌های بدهی و نسیه حدود ۵۰ نفر از شهروندان در محلات کم ‌برخوردار به همت اعضای شوراهای اجتماعی محلات نزد کسبه، تسویه شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهداری مشهد، منتظری ضمن تاکید بر اقدامات موثری در راستای پویش «هرمحله مهربانی»، خاطرنشان کرد: تلاش داریم با حمایت خیرین، تشکل ‌ها و محوریت شوراهای اجتماعی محلات ۱۶۳ زندانی جرائم غیرعمد را به تعداد ۱۶۳ محله فعال شهر آزاد کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی شهرداری مشهد زندانیان جرائم غیرعمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه متفاوت به معلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، همزمان با چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، بانوی آموزگار یزدی مبلغ ۵ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد اهدا کرد.
این بانو که تمایلی به فاش شدن نام و تصویرش نداشت در خصوص این اقدام خداپسندانه گفت: من یک سالی است که در شغل آموزگاری در یکی از مدارس استان یزد مشغول به خدمت شده ام و تصمیم گرفته تا در روز معلم برای قدردانی از یکی از معلمانم که زحمت بسیاری را برای من کشیده و چندی پیش نیز پیگیر برپایی پویش کمک به آزادی زندانیان در مدرسه بود هدیه‌ای متفاوت به وی بدهم تا در خاطر او همیشه به سبزی یادگار بماند، از همین رو مبلغی را در حد توان جهت مشارکت در آزادی یک زندانی غیر عمد به ستاد دیه استان اهدا کرده و فیش واریزی به همراه گواهی وصول وجه صادره از این ستاد را به وی اهدا کنم.

دیگر خبرها

  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی معلمان نیکوکار برای آزادی همکارشان
  • هدیه متفاوت به معلم
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس