Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-02@12:49:59 GMT

ارتقای کالبدی چهارراه معزالسلطان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۳۲۱

ارتقای کالبدی چهارراه معزالسلطان

خبرگزاری آریا - شهردار منطقه 11 تهران گفت: در ادامه عملیات اجرایی برای ثبت جهانی خیابان ولی عصر (عج)، ارتقای کیفیت کالبدی و محیطی در حد فاصل چهارراه معزالسلطان تا پل امیر بهادر با مشارکت کسبه و ذی نفعان آغاز شد.
به گزارش شهر روابط عمومی شهرداری منطقه 11، نصراله آبادیان در این باره به برنامه اجرایی که از طرف پایگاه ثبت جهانی خیابان ولی عصر (عج) ابلاغ شده است؛ اشاره کرد و ادامه داد:4 کیلومتر از خیابان ولی عصر (عج) در محدوده این منطقه واقع شده و برنامه ریزی برای ارتقای کیفیت کالبدی و محیطی در این خیابان حد فاصل چهارراه معز السلطان تا پل امیر بهادر آغاز و عملیات اجرایی آن با تسهیلگری شهرداری منطقه 11 در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آبادیان افزود: این عملیات شامل حذف زوائد بصری، شستشو، رنگ آمیزی و همچنین پیرایش است که با مذاکره های چهره به چهره و شرح این پروژه، اهداف و نتایج حاصله از آن به مالکین، کسبه و ذی نفعان نسبت به آگاه سازی و بیان اهمیت آن به مردم اقدام شد.
شهردار منطقه 11 با تأکید بر اهمیت مشارکت مردمی در اجرای حذف زوائد بصری بیان کرد: در صورت عدم همکاری مالکین برای جمع آوری زوائد بصری اعم از کولر، تابلو، میله، لوله و ...از روی بالکن ها و نمای ساختمان اخطارهایی در 3 مرحله برای آنان ابلاغ خواهد شد و پس از سومین اخطار شهرداری منطقه اقدام به حذف زوائد می کند.
او همچنین از انتخاب 5 ملک واجد ارزش میراثی و تاریخی در محور خیابان ولی عصر (عج) نبش خیابان های مافی، قزوین، مدرس و معز السلطان برای پیرایش خبر داد و گفت: پس از گفتگوهایی که با مالکین داشتیم هم اکنون تفاهم نامه ای با آنان منعقد شده است که با امضای مالک عملیات پیرایش توسط شهرداری آغاز خواهد شد.
به گفته شهردار منطقه 11، جمع آوری تابلوهای متفرقه و فرسوده از 110 واحد صنفی با اجرای طرح یکسان مطابق طرح ابلاغی پایگاه ثبت جهانی خیابان ولی عصر (عج) به زودی انجام خواهد شد که در این طرح نیز شهرداری منطقه 50 درصد از هزینه های تعویض و نصب تابلو را با مالکین مشارکت می کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: خیابان ولی عصر شهرداری منطقه منطقه 11

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  شهرداری بوکان از روزهای گذشته عملیات خط کشی معابر و نصب تابلوی پارکبانی برای  تعیین محل پارک خودروهای شهروندان  را در بیش از پانزده معبر اصلی و پرتردد سطح شهر آغاز کرده است.

«امیـر احمـدی» سرپرست شهرداری بوکان گفت: این امر با هدف برقراری انضباط در پارک خودرو، عدالت در محل توقف، پارک صحیح خودرو و نیز ساماندهی پارک حاشیه ی در معابر شهری صورت پذیرفته و با اجرای طرح پارکبانی بدنبال تحقق این اهداف هستیم.

سرپرست شهرداری همچنین افزود: پس از آماده سازی کامل معابر مورد نظر بزودی آگهی و فراخوان های لازمه از سوی این شهرداری جهت انتخاب پیمانکار و آغاز بکار طرح پارکبانی نیز صورت خواهد گرفت.

همچنین اشتغال زایی مستقیم برای بیش از سی نفر نیز از دیگر موارد مورد نظر در اجرای این طرح خواهد بود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • خیابان های بوکان به پارکبانان سپرده می شوند
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر
  • اجرای عملیات عمرانی پارک ۲۲ هکتاری مشاهیر در اصفهان
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • قول شهردار به خطیر: کمپ حجازی مجهز می‌شود
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • توزیع ۱۴ هزار تن آسفالت در معابر شهری تبریز
  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • لایروبی کانال آب‌های سطحی شهرک سعدی