Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا ، محمدرضا برادران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در جامعه تمامی باشگاه‌ها، سالن‌ها و استخرهای ورزشی اعم از خصوصی و دولتی تا اطلاع ثانوی در استان اردبیل تعطیل است.

وی با اشاره به فعالیت مخفیانه برخی باشگاه‌های ورزشی در استان بیان کرد: تعطیلی باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی به مسئولان اماکن ورزشی اعلام شده و در صورت فعالیت علاوه بر پلمب باشگاه‌های ورزشی با مسئولان آنها برخورد قانونی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارکرد: اداره کل ورزش و جوانان استان با همکاری سایر نهادها از جمله دانشگاه علوم پزشکی و اماکن به صورت شبانه‌روزی به نحوه اجرای تصمیمات ستاد کرونا توسط باشگاه‌ها و اماکن ورزشی در نقاط مختلف استان نظارت می‌کند. 

معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اضافه کرد: به مسئولان باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی ابلاغ شده تا در این مدت اماکن و وسایل مختلف ورزشی ضدعفونی و گندزدایی شود.

برادران از مسئولان تمامی مراکز و باشگاه‌های ورزشی خواست ضمن رعایت مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، از هرگونه فعالیت خودداری و به قطع زنجیره انتقال بیماری کووید ۱۹ کمک کنند.

وی ادامه داد: درباره فعالیت یا عدم فعالیت باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی پس از تعطیلی یک هفته‌ای تصمیم‌گیری خواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ویروس کرونا استان اردبیل اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل بهداشت و سلامت اخبار کنکور باشگاه های ورزشی استان اردبیل باشگاه ها سالن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی امام جمعه شهرستان دهلران در آیین بزرگداشت روز کارگر، با حضور جمعی از مدیران شهرستان و شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت فعال در شهرستان در منطقه بیات دهلران، اظهار کرد: مقام کارگر در آموزه‌های دین اسلام دارای جایگاه ویژه‌ای است لذا باید مسئولان برای حل مشکلات این قشر عظیم پای کار باشند.

وی به عدم جذب نیروی بومی در شرکت‌های فعال در منطقه اشاره کرد و گفت: انتظار می‌رود که مسئولان شهرستان، به ویژه مدیران شرکت‌های فعال در منطقه، در زمینه به کار گیری نیرو‌های بومی بر اساس قانون توجه و جدیت بیشتری به خرج دهند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نیروی محرک توسعه هستند، بیان کرد: توجه به معیشت کارگران، پرداخت به موقع حقوق و مزایای و شنیدن مشکلات آنها از جمله موارد مهمی است که باید مسئولان و مدیران اجرایی مورد توجه قرار بدهند.

در پایان این مراسم با حضور امام جمعه و مسئولان از ۱۴ نفر از کارگران ایستگاه تقویت فشار منطقه بیات تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های فرهنگی راکد اردبیل بازسازی می‌شود
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • معلمان ورزش در خط مقدم پرورش قهرمانان ورزشی هستند
  • پلمب ۱۲ مورد وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل
  • ۱۲ وسیله بازی در شهربازی‌های اردبیل پلمب شد
  • مولفه‌های بومی امنیت روانی در اردبیل احصا شود
  • معلمان ورزشکار نشاط را به مدارس تزریق می کنند
  • مسئولان مشکلات کارگران را مورد توجه قرار دهند
  • جذب نیرو‌های بومی در شرکت‌های منطقه از مهم‌ترین دغدغه‌های جوانان دهلرانی است
  • آیا مسئولان از هلی کوپتر اورژانس استفاده می‌کنند؟!