Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@22:20:14 GMT

محسن ربیع خواه آماده بازی برای آلومینیوم اراک

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۵۶۰

بازیکن مصدوم آلومینیومی ها به شرایط بازی رسیده و می تواند برای تیمش بازی کند

محسن ربیع خواه آماده بازی برای تیم آلومینیوم اراک است.

به گزارش طرفداری، تیم آلومینیوم اراک پس از کسب مساوی مقابل پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر روز گذشته تمرینات ریکاوری را پشت سر گذاشت، سپس با نظر علیرضا منصوریان وارد تعطیلات شد و قرار است تمرینات این تیم روز سه شنبه در اراک از سر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن ربیع خواه که در نیم فصل اول مقابل پیکان دچار شکستگی نازک نی پا شده بود و تحت عمل جراحی قرار گرفت، پس از پشت سر گذاشتن دوران درمان و تمرینات انفرادی، اکنون حدود سه هفته است که در تمرینات گروهی شرکت می‌‌کند.

رضا نظیری، رییس کمیته پزشکی باشگاه آلومینیوم اراک در مورد اینکه ربیع‌خواه چه زمانی می‌تواند برای تیم به میدان برود، به فارس گفت:

ربیع‌خواه در تمرینات گروهی حاضر است و مشکلی برای همراهی تیم در مسابقات ندارد. او در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند از بازی بعدی به میدان برود.

رضا نظیری افزود:

جابر انصاری هم دیگر مصدوم ما بود که در این هفته به تمرینات گروهی اضافه شده و او نیز مشکلی برای حضور در بازی‌ها ندارد. همچنین سعید باقر پسند هم دچار مصدومیتی شده بود که پس از رفع آسیب دیدگی به شرایط مسابقه رسیده و مقابل پیکان هم برای دقایقی بازی کرد. خداراشکر در حال حاضر هیچ مصدومی در تیم نداریم.

رضا نظیری در مورد وضعیت سلامتی و بهداشتی تیم آلومینیوم اراک گفت:

بر اساس آخرین تست‌گیری، همه اعضای تیم منفی هستند و در سلامت به سر می‌برند.

 تیم فوتبال آلومینیوم اراک با توجه به تعویق بازی حذفی مقابل تراکتور، دیدار رسمی بعدی را روز هجدهم اردیبهشت در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر مقابل نفت آبادان برگزار خواهد کرد.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! فرد آزاردهنده کودک طرفدار استقلال دستگیر شد پرسپولیس - گوا، دیداری با دستاوردهای زیاد هشتگ برکناری چفرین، رئیس یوفا به ترند جهانی در توئیتر تبدیل شد لوچانو موجی: در نهایت همه از آنیلی و پرز تشکر خواهند کرد که روبروی یوفا ایستادند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: آلومینیوم اراک ربیع خواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • اوسمار: امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند
  • لیموچی: پرسپولیس تمام شد، فردا بازی داریم!
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • چادرملو و برنامه‌خاصی که آلومینیوم را نگران می‌کند!
  • بیرانوند به بازی سپاهان هم نمی‌رسد؟