Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@22:11:29 GMT

آرتتا: از وی ای آر خسته شده ام!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۶۴۳

آرتتا: از وی ای آر خسته شده ام!

سرمربی آرسنال نسبت به اشتباهات داوری که در طی هفته های اخیر کار را برای تیمش سخت کرده، اعتراض کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، اشتباهات داوری همچنان در فوتبال وجود دارد و برخی اعتقاد دارند که اگر قرار باشد با وجود وی‌ای آر هنوز تیم‌ها از اشتباهات داوری متضرر شوند، پس چه دلیلی برای وجود آن هست؛ سوالی بزرگ که این بار سرمربی آرسنال نیز آن را مطرح کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طی هفته‌های اخیر اشتباهات داوری در لیگ جزیره حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده و وی‌ای آر نتوانسته آنطور که باید به داوران کمک کند. حتی در برخی از صحنه‌های کمک داور ویدئویی باعث شده تا داوران تصمیمات صحیح خود را تغییر دهند!

روز گذشته نیز آرسنال در بازی حساس خود برابر اورتون اعتراض زیادی به تصمیمات داور داشت و آرتتا مشخصاً گفت که یک پنالتی به سود تیمش اعلام نشده: صحنه برخوردی که بین سبایوس و ریچارلیسون در محوطه اورتون به وجود آمد کاملاً خطا بود ولی داور برای ما پنالتی نگرفت.

وی ادامه داد: پیش تر هم به اشتباه به ضرر ما در بازی‌های قبلی از طریق وی‌ای آر آفساید اعلام شده. دیگر واقعاً تحمل ندارم و از کمک داور ویدئویی خسته شده ام. تا اینجا هر چه صبر کرده ایم کافی است و نمی‌شود بی تفاوت از کنار این مسائل عبور کرد. واقعاً درک نمی‌کنم که چرا پنالتی گرفته نشد.

آرتتا در ادامه راجع به عملکرد تیمش در بازی گفت: روز خوبی داشتیم و در زمین بازی جذابی ارائه دادیم. در فوتبال اشتباهات وجود دارد و به خاطر یک اشتباه بازی را از دست دادیم و نتوانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم اما تیم در تمام بازی عملکرد خوبی داشت.

آرسنالی‌ها در طی پنج بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی نشده‌اند و میکل آرتتا، سرمربی تیم آرسنال به همراه بازیکنانش شرایط پر استرسی را سپری می‌کند. آن‌ها در تلاشند تا بالاخره روند ناامید کننده خود را پایان دهند و بتوانند جایگاه خود را در جدول لیگ برتر انگلستان بهبود ببخشند.

کد خبر 489009

منبع: ایمنا

کلیدواژه: میکل آرتتا آرسنال اورتون وی ای ار کمک داور ویدئویی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق اشتباهات داوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: داور، کمک داور اول و داور چهارم خطای اورنوف روی بازیکن آلومینیوم اراک را تشخیص ندادند.

علیرضا یزدانی در مورد نحوه قضاوت امیر عرب براقی در نیمه اول مسابقه آلومینیوم وپرسپولیس اظهار کرد: مهم ترین صحنه مسابقه در نیمه اول در دقیقه ۱۱ بود که اورنوف توپ را از بازیکن آلومینیوم گرفت و آن را تبدیل به گل کرد. در این صحنه مشخص است که توپ در کنترل بازیکن آلومینیوم بود و اورنوف با دست راست بازیکن حریف را لمس و اعمال نیرو کرد و صاحب توپ شد. در این صحنه باید خطای اورنوف اعلام می‌شد.

منبع:‌خبر ورزشی

tags # پرسپولیس ، جام حذفی ایران سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • (ویدئو)کارشناس داوری جنجالی‌ترین صحنه پرسپولیس - آلومینیوم؛ اورنوف روی گل اول خطا کرد؟
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • آرتتا: ما نمی‌توانیم منچسترسیتی را کنترل کنیم
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • واکنش های میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار آرسنال و چلسی / فیلم
  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد