Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@19:55:19 GMT

سقوط هوادار معترض آرسنال از پشت بام باجه بلیت فروشی!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۷۰۱

در جریان اعتراض هواداران آرسنال به مالکین این باشگاه، یکی از هواداران این تیم از روی پشت بام باجه بلیت فروشی سقوط کرد. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اتلتیک، در جریان اعتراض هواداران آرسنال به مالکین این تیم به خاطر حضور در سوپر لیگ اروپا، یکی از هواداران معترض از پشت بام باجه بلیت فروشی سقوط کرد و به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال شب گذشته در جریان مسابقات لیگ برتر میزبان اورتون بود که در این میان صدها هواداران معترض به تصمیمات مالکان خود مبنی بر حضور در سوپر لیگ اروپا، در بیرون از ورزشگاه امارات جمع شده بودند و خواهان رفتن مالکین آمریکایی باشگاه از تیم محبوبشان بودند. 

اگر چه بخش اعظمی از این اعتراض به شکل مسالمت آمیز انجام شد اما در جریان اعتراضات یکی از هواداران از ارتفاعی نسبتا بلند سقوط کرد. به گزارش رسانه های انگلیسی این فرد در صحنه حادثه درمان و سپس به بیمارستان منتقل شده است. شنیده ها حاکی از این است که مصدومیت این فرد جدی نبوده است.

در جریان این دیدار که با شکست یک بر صفر آرسنال همراه بود، هواداران شعارهایی نظیر "می خواهیم کرونکه برود"، "آرسنالمان را پس بدهید" می دادند.

بعد از بازی آرتتا از حق اعتراض هواداران دفاع کرد و گفت:

هواداران حق دارند نظرشان را بگویند و باید بتوانند این کار را آزادانه انجام دهند. از نظر من، آنها با قدرت پیامشان را منتقل کردند و چنین چیزهایی ما را قدرتمندتر می کند. 

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس پشت صحنه تیم منتخب قرن؛ جان مادرت اسم علی پروین را نیاور! فرد آزاردهنده کودک طرفدار استقلال دستگیر شد پرسپولیس - گوا، دیداری با دستاوردهای زیاد هشتگ برکناری چفرین، رئیس یوفا به ترند جهانی در توئیتر تبدیل شد لوچانو موجی: در نهایت همه از آنیلی و پرز تشکر خواهند کرد که روبروی یوفا ایستادند

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم

به گزارش ورزش سه، حمید مطهری که برای اولین بار در پایان یک مسابقه در نشست مطبوعاتی حضور داشت به هواداران تراکتور پیغام مشخصی فرستاد، اینکه تیمش را حمایت کنند. او گفت:  با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

او که با هیجان حرف می‌زد در ادامه گفت: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

دیگر خبرها

  • بیش از ۶۰۰ نفر در جنبش دانشجویی ایالات متحده دستگیر شدند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده هستند
  • دانشجویان معترض در آمریکا آقازاده‌های این کشور هستند
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • ژاوی: من هوادار بارسلونا و مرد باشگاه هستم؛ تصمیم قبلی‌ام به نفع تیم بود و آسان هم نبود
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir