Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی در نشست مشترک با ملک محمد نجفی، معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران که با هدف توسعه همکاری‌ها میان بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد، توفیق خدمت به خانواده معظم شهدا را بزرگ‌ترین نعمت و افتخار برای کارکنان بانک دی دانست و گفت: بانک دی تلاش کرده است با هدف تکریم و ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای خانواده معزز شهدا و ایثارگران، دامنه ارائه خدمات به این عزیزان را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


کریمی افزود:راه‌اندازی واحدهای بانکی بانک دی در ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با پست بانک ایران برای آن‌که خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران بتوانند خدمات بانک دی را از شعب پست‌بانک ایران نیز دریافت کنند، دو اقدام مهمی است که موجب می‌شود دسترسی خانواده‌های شاهد و ایثارگر به خدمات بانک دی تسهیل شود.
وی ادامه داد: با این اقدامات توسعه‌ای، انتظار می‌رود به‌زودی گروه‌های جدیدی از خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور به جمع مشتریان و دریافت‌کنندگان خدمات بانک دی اضافه شوند و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز تمرکز فعالیت‌های بانکی خود را در این بانک قرار دهد.
مدیرعامل بانک دی به طراحی محصولات جدید برای تنوع‌بخشی به خدمات ارائه‌شده به جامعه شاهد و ایثارگر از سوی بانک دی اشاره کرد و گفت: علاوه بر تداوم طرح‌های گذشته، در حال حاضر اقدام به طراحی محصولات و خدمات جدیدی ویژه خانواده‌‎های معظم شاهد و ایثارگر کرده‌ایم که به زودی با رونمایی از این طرح‌ها، شاهد عملیاتی‌شدن آن‌ها خواهیم بود. بانک دی اولویت‌بخشی به ارائه خدمات به این گروه را در دستور کار خود داشته و دارد و امیدواریم بتوانیم با تنوع‌بخشی به محصولات و خدمات، تمرکز فعالیت‌های بانکی خانواده‌های شاهد و ایثارگر در سراسر کشور را در این بانک ایجاد کنیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این نشست از تلاش‌ها و اقدامات ارزشمند بانک دی در زمینه خدمت‌رسانی مطلوب به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، توسعه شعب، پیگیری اقدامات مربوط به بیمه تکمیلی ایثارگران و پرداخت مطالبات دانشجویان دانشگاه شاهد قدردانی کرد.
نجفی با تأکید بر لزوم گسترش تعاملات میان بانک دی و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از آن‌جائی که جامعه هدف ما خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران هستند، تعامل هرچه بیشتر بانک دی با بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌تواند علاوه بر تقویت ظرفیت‌های همکاری، زمینه ارائه تسهیلات و خدمات بانکی را به آنان تسهیل و تسریع بخشد.
وی همچنین در این نشست از عزم بنیاد شهید و امور ایثارگران برای متمرکز ساختن حساب‌های بانکی خانواده شهدا و جامعه بزرگ ایثارگری در بانک دی خبر داد.

پربیننده ترین اجاره کارت‌های بانکی چه عواقبی دارد؟ ارسال پیامک ویزیت به بیمه شدگان تامین اجتماعی تهرانی‌ها پارسال ۷۵میلیارد تومان سفته و برات خریدند / چقدر سفته و برات واخواست شد؟ آغاز فروش اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری عام در بانک رفاه کارگران آغاز عرضه اوراق گواهی سپرده مدت‌دار ویژه سرمایه‌گذاری (عام) در شعب بانک اقتصادنوین

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بانک دی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا و ایثارگران شاهد و ایثارگر خدمات بانک بانک دی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • گلزار شهدا یک فرصت برای کار فرهنگی است
  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست