Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@16:51:29 GMT

آغاز زندگی 217 هزار زوج جوان با وام بانک ملی

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۲۸۶۵

آغاز زندگی 217 هزار زوج جوان با وام بانک ملی

زوج های جوان می توانند وام ازدواج خود را از تمامی شعب بانک ملی ایران و مطابق دستورالعمل ابلاغی بانک مرکزی تنها با یک ضامن معتبر و سفته دریافت کنند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، تسهیلات ازدواج به عنوان پشتوانه ای مالی و یک رویکرد حمایتی از زوج های جوان قلمداد می شود و از این رو تسهیل دریافت این وام همواره از سیاست های مهم برنامه ریزان و نهادهاست و در این میان بانک ملی ایران با رویکرد حمایت از جوانان همواره سعی دارد تا این سنت حسنه را تا حد امکان تسهیل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اعطای تسهیلات قرض الحسنه از جمله اولویت های بانک ملی ایران به شمار رفته و بر همین اساس این بانک در سال 99 بالغ بر 217 هزار و 299 فقره وام ازدواج به ارزش 113 هزار و 355 میلیارد و 853 میلیون ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

در سال 98 نیز بانک ملی ایران 239 هزار و 23 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرده که ارزش ریالی این تسهیلات بالغ بر 75 هزار و 50 میلیارد و 134 میلیون ریال بوده است.

این بانک سهم چشمگیری از مجموع وام ازدواج پرداختی در نظام بانکی را داراست و بر اساس آمارها بیش از 70 درصد تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را پرداخت می کند.

هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه می توانند این تسهیلات را دریافت کنند و افرادی که تاریخ عقد آنها بعد از یکم فروردین ماه 1396 بوده و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده اند، در اولویت نخست قرار دارند.

لازم به ذکر است، مشتریان ارجمند می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات بانک ملی ایران در سایت اصلی این بانک پیگیری کنند.

شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور همچنان پذیرای متقاضیان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بوده و آمادگی دارند در صورت تکمیل مدارک هموطنان و ارائه ضامن معتبر در سریع ترین زمان نسبت به اعطای تسهیلات موصوف اقدام کنند.

 

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک ملی وام ازدواج پول نیوز نظام بانکی قرض الحسنه بانک ملی ایران وام ازدواج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: بر خلاف آنچه از سوی مدیرکل محیط زیست کردستان اعلام شده، شهرداری سنندج پیرو مکاتبه این دستگاه مبنی بر معرفی متقاضیان برای دریافت تسهیلات خودروهای فرسوده، ۲۳۴۳ نفر را به این دستگاه معرفی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حمید خضری با اشاره به مباحثی که روز گذشته مدیرکل محیط زیست کردستان در نشست خبری با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه «در نامه‌ای به دفتر شهری و شهرداری‌های استان، خواستار معرفی متقاضیان دریافت تسهیلات تعویض خودرو فرسوده شده‌ایم و حال که حدود سه ماه از آن نامه‌نگاری می‌گذرد هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم» اظهار کرد: استفاده از چنین ظرفیتی که می‌توان شهر سنندج را از وجود خودروهای فرسوده نجات دهد برای شهرداری سنندج از اهمیتی زیادی برخوردار بوده و به عنوان خدمت‌گذار مردم هرگز کوتاهی صورت نگرفته است.

وی افزود: شهرداری سنندج در زمینه معرفی خودروهای فرسوده متقاضی دریافت تسهیلات بلافاصله بعد از مکاتبه اداره کل محیط زیست، در تاریخ بیست‌وهفتم دی سال گذشته لیست دو هزار و ۳۴۳ نفری متقاضیان تسهیلات تعویض خودروهای فرسوده را با امضای شهردار سنندج ارسال کرده است.

رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: ضمن انجام مکاتبه و ارسال لیست متقاضیان در پیگیری‌هایی که از اداره کل محیط زیست انجام گرفت اعلام کردند فعلاً اعتباری تخصیص پیدا نکرده است و به محض تخصیص اطلاع خواهیم داد که تا این لحظه هیچ خبری از سوی آن دستگاه داده نشده است.

کد خبر 747431

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • مشکلات ثبت نام وام ازدواج در سامانه از زبان زوجین جوان تهرانی
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • افزایش تسهیلات ازدواج در هرمزگان
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • افزایش تسهیلات ازدواج درهرمزگان
  • ۱۴ هزار زوج اردبیلی وام ازدواج دریافت کردند
  • ۱۱ هزار متقاضی در اردبیل تسهیلات فرزندآوری دریافت کرده اند
  • معرفی ۲۴۰۰ متقاضی تعویض خودروی فرسوده به محیط زیست کردستان