Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - دكتر رضانیا از نظارت گسترده بر اماکن عمومی و مراكز تهیه و توزیع مواد غذایی كیش در فروردین ١٤٠٠با هدف کنترل و مقابله با شیوع کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی در منطقه خبر داد
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد كیش به نقل از مركز توسعه سلامت ، دكتر رضانیا گفت : در راستای کنترل شیوع بیماری کرونا و رعایت ضوابط بهداشتی در كیش در فروردین سال 1400 تعداد ٥ هزار و ١٦٥ مورد بازرسی از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی آرایش بهداشتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی افزود: در این بازدید ها 2 امکنه به مراجع قضایی معرفی و 11 مورد از این اماکن پلمب شدند.
دکتر رضانیا گفت: در این مدت با بازرسی بازرسان بهداشت محیط مرکز توسعه سلامت کیش 2هزار و 882کیلوگرم مواد غذایی و آرایشی فاسد و تاریخ مصرف گذشته کشف و معدوم شد.
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش در ادامه افزود: 2مورد بررسی آلودگی ناشی از زباله ،22 مورد نمونه برداری از نان ،33 مورد نمونه برداری از مواد غذایی، 18 مورد نمونه برداری میکروبی از آب آشامیدنی، 370 مورد کلرسنجی و 1288 مورد سنجش با تجهیزات قابل حمل ( پرتابل) بازرسی انجام داده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۲۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست

به گزارش قدس خراسان، حسن عبدالله‌زاده با بیان اینکه در راستای افزایش دسترسی عادلانه به خدمات بهداشتی، اتمام طرح‌های بهداشتی از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: این طرح‌های بهره‌برداری شده شامل هفت خانه بهداشت، یک پایگاه سلامت، سه مرکز خدمات جامع سلامت و یک ستاد شبکه در شهرستان خواف است.

مدیر توسعه و ارتقا شبکه معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۷۳ طرح بهداشتی دیگر نیز در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حال ساخت است که در صورت تامین اعتبار، ۴۳ پروژه دیگر در سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: پروژه‌های بهداشتی با همکاری این دانشگاه و فرمانداری ساخته خواهد شد تا عموم مردم دسترسی خوبی به خدمات حوزه بهداشت و درمان داشته باشند.

دیگر خبرها

  • کارگران نمونه و کارفرمایان سلامت محور سیستان و بلوچستان تجلیل شدند
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • اعتراض شماری از مسوولان فنی و کنترل کیفی کارخانه های مواد غذایی
  • معدوم‌سازی بیش از ۲۳۰ کیلوگرم انواع مواد غذایی فاسد در لامرد
  • کشف ۹۰۰ کیلوگرم موادغذایی فاسد در آبادان
  • پرخطرترین شغل ها برای کارگران
  • بیماری‌های مُخِل سلامت کارگران
  • پرخطرترین مشاغل برای کارگران/ این بیماری ها سلامت کارگران را تهدید می کند
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • کشف یک کارگاه تولید همبرگر غیر مجاز در نظرآباد