Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفر «آوی کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش ژیم صهیونیستی به دلیل حوادث امنیتی در غزه و و درگیری های قدس اشغالی به آمریکا به تعویق افتاد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نشست فوق العاده ای را برای ارزیابی وضعیت میدانی پس از حوادث غزه و در پی شلیک موشک‌های مقاومت فلسطین به سمت سرزمین های اشغالی برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جلسه فوق العاده با حضور فرماندهان ارشد ارتش رژیم صهیونیستی برگزار شد و طی آن رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی مجموعه دستوراتی را بر اساس شرایط و واکنش های احتمالی و آمادکی برای تشدید اوضاع صادر کرد.

منابع فلسطینی اعلام کردند که جنگنده‌ های اسرائیلی اهدافی را در مناطق شمالی نوار غزه بمباران کرده ‌اند. در مقابل مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایت این رژیم در قدس و مسجدالاقصی و در پاسخ به حملات جدید این رژیم، اراضی اشغالی را با بیش از 30 راکت هدف قرار داد.

اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیست در توئیتر اعلام کرد که با توجه به رخدادها و تحولات احتمالی در سرزمین‌های اشغالی، کوخاوی تصمیم گرفت، سفر خود به آمریکا را در این مرحله به تعویق بیندازد.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی ارتش رژیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد

 وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «آنتونی بلینکن» وزیر خارجه آمریکا برای گفت‌وگو درباره توافق آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و حماس، وارد سرزمین‌های اشغالی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اسرائیل حزب‌الله را تهدید کرد/ جنوب لبنان را اشغال می‌کنیم
  • اصابت ۳ موشک جدید به شمال فلسطین اشغالی
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • رژیم صهیونیستی خط قرمز امنیتی آمریکا است
  • رژیم صهیونیستی جزیی از «خطوط قرمز امنیتی در آمریکا» است
  • ژنرال صهیونیست: حزب‌الله منطقه امنیتی حائل در داخل اسرائیل ایجاد کرده است
  • حمله توپخانه‌ای حزب‌الله به پایگاه نظامیان صهیونیست در «کفرشوبا»
  • رسانه‌های تل‌آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • رسانه‌های تل آویو حمله موشکی به شهرک صهیونیست نشین شتولا را تایید کردند
  • جزئیات حمله موشکی حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی