Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-27@09:57:55 GMT

چین فیلم تحریم شده وودی آلن را اکران می‌کند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۳۹۷

چین فیلم تحریم شده وودی آلن را اکران می‌کند

مقامات چینی که معمولا برای انتخاب فیلم‌های خارجی حساسیت زیادی به خرج می‌دهند، فیلم تحریم شده وودی آلن را از این امر مستثنی دانستند.

در حالی که چین فیلمی چون «سرزمین آوارگان» را به دلیل اظهارنظرهای کارگردان آن از نمایش در این سرزمین محروم کرده است، فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» وودی آلن اجازه اکران در بزرگ‌ترین بازار سینمایی جهان را به دست آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه پیشتر فیلم‌های «نیمه شب در پاریس» و «به سوی رم با عشق» وودی آلن در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگهای به نمایش درآمده است، اما «یک روز بارانی در نیویورک» اولین فیلم آلن خواهد بود که امکان اکران سینمایی کامل در این کشور را کسب می‌کند. 

به این ترتیب چین سومین کشور بزرگی خواهد بود که این فیلم وودی آلن را به نمایش درمی‌آورد. این در حالی است که نمایش سریال مستند «آلن در برابر فارو» که بار دیگر ادعاهای قدیمی دختر خوانده آلن را علیه وی مطرح ساخت و به تازگی از شبکه اچ‌بی‌او منتشر شد، بار دیگر این کارگردان کهنه‌کار را در مظان اتهام قرار داد.

فیلم «یک روز بارانی در نیویورک» در سال ۲۰۱۷ ساخته شد و با ادعاهای دختر خوانده آلن بلافاصله بازیگران فیلم از حضور در آن ابراز تاسف کردند و گریفین نیومن، بازیگر فیلم، دستمزدش را به خیریه بخشید. دیگر بازیگران فیلم شامل تیموتی شالامه، سلنا گومز و ربکا هال نیز همین کار را انجام دادند.

وضعیت «یک روز بارانی ...» در تابستان ۲۰۱۸ پیچیده‌تر شد و آمازون با متوقف کردن قراردادش با وودی آلن از اکران آن خودداری کرد. در نهایت سال ۲۰۱۹ وودی آلن از این کمپانی برای این قرارداد ۶۸ میلیون دلاری شکایت کرد و در نهایت با توافق با آن، حقوق توزیع فیلم را به دست آورد.

با این حال فیلم هرگز اکران گسترده‌ای در آمریکا نشد و پس از نمایشی کوتاه مدت در چند سینما راهی سرویس آنلاین نمایش شد. این فیلم که با بودجه ۲۴ میلیون دلاری ساخته شد در نهایت فروشی ۲۲ میلیون دلاری را در بازارهای اروپا، آمریکای لاتین و آسیا تجربه کرد. آخرین جایی که فیلم اکران شد، لهستان در تابستان ۲۰۱۹ بود و پس از آن شروع پاندمی موجب توقف اکران شد.

چین می‌تواند به راحتی به بزرگ‌ترین بازار خارجی فیلم بدل شود و جای فرانسه و ایتالیا را که با فروش بالغ بر ۴.۲ میلیون دلار از آن استقبال کرده‌اند، بگیرد.

۵۷۲۴۵

کد خبر 1508251

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وودی آلن سینمای جهان اکران سینما یک روز بارانی وودی آلن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (پنجشنبه) در بیشتر مناطق نیمه شرقی در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد.

جمعه در کرمان، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان و برخی نقاط در استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد انتظار می‌رود.

شنبه در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، ارتفاعات هرمزگان و غرب فارس افزایش ابر و رگبار باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

یکشنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و جنوب و دوشنبه در ارتفاعات خوزستان و ایلام بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. طی این ۲ روز در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم است.

در ۵ روز آینده وزش باد در نوار شرقی کشور تداوم خواهد داشت و در برخی از ساعات روز وزش باد شدید و گرد و خاک رخ می‌دهد.

پنجشنبه تنگه هرمز و دریای عمان و جمعه شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

کد خبر 847112 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران سازمان هواشناسي باران گرد و خاک

دیگر خبرها

  • فارس بارانی می‌شود
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • آواز قوی ژان لوک گدار و هفتاد سالگی «هفت سامورایی» در کن کلاسیک
  • فیلم| ظهر بارانی در حرم مطهر امام رضا (ع)
  • «مست عشق» و رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • «مست عشق» و یک رکورد تازه در سینمای ایران / یک فیلم غیرکمدی به صدر جدول فروش روزانه رسید
  • کل این نیمه کشور امروز بارانی است | ۵ روز وزش باد و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • پاکستان؛ فرصتی طلایی برای اکران و تولیدات مشترک سینمایی
  • جاده مه‌آلود و بارانی بجنورد به آشخانه