Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-02@03:07:53 GMT

احسان حاج صفی مقابل پرسپولیس محروم نیست + سند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۵۳۴

احسان حاج صفی مقابل پرسپولیس محروم نیست + سند

احسان حاج صفی مشکلی برای همراهی تیمش مقابل پرسپولیس ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بحث حضور یا حضور نداشتن احسان حاج صفی دربازی مقابل پرسپولیس یکی از موضوعاتی است که طی روزهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

بعد از بازی سپاهان و نساجی که با برتری یک بر صفر شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید، این مساله عنوان شد که حاج صفی با دریافت کارت زرد در این مسابقه، با پیراهن سپاهان سه کارته شد و با احتساب کارت زردی که در نیم فصل اول با پیراهن تراکتور دریافت کرده ممکن است 4اخطاره محسوب شود و بازی بعدی تیمش در هفته بیست و دوم لیگ برتر را از دست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این در حالی است که بر اساس استعلام از باشگاه سپاهان، کاپیتان زردپوشان مقابل نساجی کارت زردی را دریافت نکرده، حضور او در صحنه اخطار داور به پیام نیازمند بر اساس تصاویر تلویزیونی این تصور را به وجود آورده که داور به حاج صفی کارت زرد داده است. از طرفی اخطارهای او با پیراهن تراکتور در نیم‌فصل اول پاک می‌شوند. به این ترتیب کاپیتان تیم ملی در حال حاضر یک بازیکن دو کارته در لیگ برتر به شمار می‌رود و از این نظر مشکلی برای همراهی تیمش در بازی‌های پیش رو ندارد

.

آیین نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته یک

لیست دیدار دو تیم نساجی و سپاهان

مسئله ای که اکنون جای سوال است این است که مشخص نیست چرا سازمان لیگ به صورت شفاف و صریح در مورد اخطارها در مسابقات و همچنین محرومین تیم‌ها اطلاع رسانی نمی‌کند که این مساله برای تمامی رسانه‌ها و اهالی فوتبال شائبه‌ها و مشکلاتی را به وجود می‌آورد. به طوریکه حتی فدراسیون فوتبال نیز دچار اشتباه شد و امروز در سایت رسمی خودش اعلام کرد که احسان حاج صفی دارای 4 کارت زرد است.

فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احسان حاج صفی پرسپولیس سپاهان احسان حاج صفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (لیگ برتر ایران - 1402/1403)

دیدار پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

دانلود (27.4MB)

دیگر خبرها

  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • خلاصه بازی پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (لیگ برتر ایران - 1402/1403)
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران؛ مدعیان به هم رسیدند
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس 
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟