Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@16:15:50 GMT

دربی 95 به تعویق نمی‌ افتد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۵۴۷

دربی سرخابی ها قرار نیست به تعویق بیفتد

به نظر می رسد دربی 95 به تعویق نخواهد افتاد.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، نیم فصل اول بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران، استقلالی‌ها برگزاری شهرآورد ۹۴ با پرسپولیس را منوط به برابر شدن تعداد دیدارهای دو تیم کردند و سازمان لیگ را از این بابت تحت فشار قرار دادند؛ اتفاقی مشابه این‌بار پیش از شهرآورد ۹۵ برای پرسپولیسی‌ها رخ داده و تهدید کرده‌اند در صورت برابر نشدن دیدار دو تیم، مقابل آبی‌پوشان به میدان نمی‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیم فصل اول بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به دلیل درخواست مسئولان باشگاه پرسپولیس که عازم مسابقات آسیایی بودند، این دیدار با تعویق روبرو و موجب شد تعداد دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایط نابرابری قرار گیرد؛ مسئله ای که با واکنش باشگاه استقلال همراه و اعلام شد تا زمانی که دیدارهای پرسپولیس برابر نساجی، ذوب‌آهن و سپاهان برگزار نشود و تعداد دیدارهای دو تیم در شرایط برابر قرار نگیرد، مقابل پرسپولیس به میدان نخواهند رفت.

حال چالشی مشابه در نیم فصل دوم لیگ برتر گریبان سازمان لیگ را گرفته و به دلیل تعویق دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران، دو تیم پرسپولیس و استقلال در شرایط نابرابر از نظر تعداد بازی قبل از شهرآورد پایتخت قرار گرفته‌اند و پرسپولیس اعلام کرده اگر عدالت و مساوات در مورد تعداد برابر بازی برقرار نشود، پرسپولیس وارد شهرآورد ۹۵ نخواهد شد.

بر اساس پیگیری ها، طبق قانون، سازمان لیگ فوتبال ایران مکلف به برگزاری رقابت ها در شرایط برابر از نظر تعداد در دو هفته پایانی است و اجباری در رابطه با سایر رقابت های برگزار شده در طول فصل ندارد و با توجه برنامه لیگ قهرمانان آسیا و اردوی پیش روی تیم ملی فوتبال ایران به منظور برگزاری رقابت های مقدماتی جام جهانی، شرایط برای تغییر و جابجایی مسابقات نیست و در نهایت قرار است ابتدا دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال برگزار و در مورد زمان برگزاری دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران به عنوان دیدار معوقه از سری رقابت های هفته بیستم لیگ برتر، بعدا تصمیم گیری شود و امکان برگزاری این مسابقه در هفته های بعدتر وجود دارد.

باید خاطرنشان کرد که دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران قرار است ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری ساعت ۲۱:۳۰ در ورزشگاه آزادی در چارچوب رقابت های هفته ۲۳ لیگ برتر فوتبال ایران برگزار شود.

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس چرا پرسپولیس مردمی بود؟ / روایت بهروز سلطانی از پرسپولیس دهه 60 اعتراف متهم به آزار هوادار استقلال: برای سرگرمی فیلم را منتشر کردم! ادعای رسانه قطری؛ احمد نوراللهی در راه الوکره بیانیه باشگاه چلسی در مورد سوپر لیگ: عمیقا پشیمان هستیم پرز: می خواستیم بعدا پاری سن ژرمن و بایرن را دعوت کنیم؛ برخی برای دفاع از منافعشان در مورد سوپر لیگ سیاه نمایی کردند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دیدار تیم های فوتبال فوتبال ایران رقابت ها لیگ برتر دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ با اعلام کمیته داوران فدراسیون فوتبال، قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران برعهده امیر عرب‌براقی است و هادی طوسی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم او خواهند بود.
همچنین کیوان علی‌محمدی به عنوان داور چهارم این دیدار انتخاب شده است.

تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران در ورزشگاه امام‌ خمینی(ره) اراک مقابل هم قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال ملاثانی برای شگفتی‌سازی مقابل سپاهان
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم مشخص شد
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • باخت بد استقلال در یک دیدار دوستانه برابر تیمی از اسلامشهر!
  • اعلام تیم داوری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس
  • هوشمند: پرسپولیس و استقلال کار سختی برابر نساجی دارند
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • بازی پرسپولیس و سپاهان جذاب است/کار استقلال برابر تراکتور سخت است
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد