Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@18:17:17 GMT

طرفدار پر پا قرص به این میگن!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۶۸۸

‍‍‍‍‍‍

کودک هوادار استقلال گفت: طرفدار استقلال هستم، با چاقو تهدیدم کردند حاضرم جانم را برای استقلال بدهم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، مهدی بخشی کودک هوادار استقلال بعد از انتشار ویدیویی از وی در فضای مجازی توسط دو فرد بزرگسال تهدید به فحاشی به تیم فوتبال محبوبش شده بود گفت: یک روز از برد استقلال خوشحال بودم که یک نفر به همراه دوستش من را دیدند و پرسیدند آیا طرفدار استقلال هستی که گفتم بله و به همین دلیل با تهدید چاقو و گاز اشک آور من را اذیت کردند و مدام می‌گفتند که باید بر علیه استقلال شعار دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
وی افزود: من عاشق استقلال هستم و حتی حاضرم جانم را برای این تیم بدهم و آرزو دارم روزی بازیکن این تیم باشم.
این کودک هوادار استقلال درباره اینکه اگر باشگاه استقلال او را به محل تمرین دعوت کند چه حسی خواهد داشت، گفت: حتما به محل تمرین تیم محبوبم می‌روم. تیم استقلال امشب با الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیا بازی دارد و امیدوارم پیروز میدان و مسیر صعودش در گروه سوم لیگ قهرمانان هموار باشد.
روز گذشته ویدیویی از تهدید کودک هوادار تیم فوتبال استقلال توسط دو فرد بزرگسال در فضای مجازی منتشر شد که احساسات خیلی‌ها را برانگیخت. با پیگیری‌های که شد متوجه شدیم این فیلم مربوط به پارسال است و مسئولان انتظامی استان خراسان رضوی فرد خاطی را دستگیر کرده بودند و روز گذشته این ویدیو توسط فرد دیگری منتشر شده بود و این فرد هم امروز توسط نیروی انتظامی دستگیر شد. برچسب ها: استقلال ، طرفدار ، مهدی بخشی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: استقلال طرفدار مهدی بخشی کودک هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند

 مایکروسافت اعلام کرده است که به‌روزرسانی‌های امنیتی آوریل احتمالا VPN شما را از کار می‌اندازد؛ به نظر می‌رسد اکنون بهترین کاری که می‌توان انجام داد آن است که تا اطلاع ثانوی، این به‌روزرسانی را نادیده بگیرید!

در ابتدا Bleeping Computer گزارش داده بود که این به‌روزرسانی ویندوز‌های ۱۰ و ۱۱ و همچنین ویندوز سرور ۲۰۰۸ به بعد را تحت تأثیر قرار می‌دهد؛ اما گزارش‌های کاربران در Reddit متفاوت است، برخی از کاربران می‌گویند که VPN‌های آنها پس از به‌روزرسانی همچنان کار می‌کند و برخی دیگر ادعا می‌کنند که اتصال آنها قطع شده است. به گفته مایکروسافت، این شرکت در حال حل کردن این مشکل است و به زودی به روزرسانی جدیدی را ارائه خواهد کرد.

تا زمانی که مایکروسافت به‌روزرسانی جدید را ارائه نکند، همچنان راه‌حل مناسبی وجود ندارد. با این حال، می‌توانید با لغو نصب همه به‌روزرسانی‌های امنیتی، مشکل را حل کنید. ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت نیز در واکنش به این مشکل گفت که از مایکروسافت می‌خواهد، امنیت کاربران را اولویت اول خود قرار دهد.

حداقل یکی از کاربران در Reddit ادعا کرده است که حذف نصب و نصب مجدد برنامه VPN این مشکل را برایش حل کرده است، بنابراین ممکن است شما هم بتوانید قبل از انجام هرکار دیگری این راه را نیز امتحان کنید.

اگر تصمیم گرفته‌اید که به‌روزرسانی خود را حذف کنید، مایکروسافت به شما کمک می‌کند. این شرکت در یادداشت‌های خود نوشت: «برای حذف LCU پس از نصب بسته SSU و LCU، از طریق DISM/Remove-Package با نام بسته LCU اقدام کنید.» لازم به ذکر است که می‌توانید نام بسته را با استفاده از این دستور پیدا کنید: DISM /online /get-packages.

منبع: خبر آنلاین - تینا مزدکی

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • تجمع دانشجویان طرفدار فلسطین در مقابل بزرگترین دانشگاه مکزیک
  • ۵ خوراکی که سلامت دندان را تهدید می‌کند
  • اعتراضات ضد اسرائیلی به دانشگاه برلین کشیده شد
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • (تصاویر) تهدید درخت‌های قدیمی پارک لاله؟
  • علی خطیر: کادرفنی شایسته‌ای داریم؛ هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال هستم!
  • غیبت ترسوها در تیم منتخب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال