Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@23:10:10 GMT

میزبانی لیگ‌های برتر اسکواش به یزد واگذار شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۳۷۵۵

میزبانی لیگ‌های برتر اسکواش به یزد واگذار شد

محمود حاجی حسینی عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات به میزبانی باشگاه فولاد آلیاژی از ۲۶ اردیبهشت‌ماه جاری  به مدت پنج روز در سالن بین‌المللی اسکواش یزد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این رقابت‌ها به تفکیک در هر لیگ مسابقات با حضور تیم‌ها به صورت دوره‌ای و مجتمع با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی زیر نظر فدراسیون اسکواش و همکاری هیات یزد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول خاطرنشان کرد: تیم‌های اسکواش فولاد آلیاژی در بخش مردان و زنان به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور دارد که امیدواریم همانند گذشته با موفقیت بازی‌های خود را پشت سر بگذارد.

حاجی حسینی گفت: توسط هیات اسکواش یزد و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد آلیاژی تمهیدات لازم برای میزبانی رقابت‌ها در استان فراهم شده و برنامه‌ها با رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از کروناست .

در لیگ برتر اسکواش مردان تیم‌های ملوان نداجا، فولاد آلیاژی، پالایش نفت آبادان، مجموعه کروشه، ستارگان آیکورت و اراک اسکوا و در لیگ بانوان تیم‌های مهرسان، فولاد آلیاژی، جوانان مهرسان، اراک اسکواش و هیات کرمانشاه حضور دارد.

اسکواش ورزشی راکتی است که به صورت تک‌ نفری و ۲ نفری در زمینی کاملا احاطه‌شده با دیوارهای شیشه‌ای بازی می‌شود.

هم‌اکنون ۲۰۰ نفر در این رشته در استان یزد فعالیت دارند .

استان یزد با یک ‌میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۸ هیات ورزشی و ۶۲  هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

برچسب‌ها اسکواش یزد وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسکواش یزد وزارت ورزش و جوانان اسکواش یزد وزارت ورزش و جوانان اخبار کنکور فولاد آلیاژی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود

احمد صادقی در دویست و سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقیقی و حقوقی، گفت: شهرداری موظف است این آمار را به صورت شفاف اطلاع رسانی کند. بیش از هزار و ۹۰۰ ملک در کمیته شفافیت بررسی شده که تعدادی از املاک به صورت قانونی واگذار شده و تعدادی نیز کاربری فرهنگی و اجتماعی دارد. مواردی نیز در اختیار اشخاص قرار گرفته و سیر مراحل آن طی نشده است.

وی ادامه داد: ضرورت دارد نسبت به انتشار اطلاعات این املاک اقدام شود. به نظر می‌رسد افرادی نگران افشای این اطلاعات هستند و از انتشار آن جلوگیری می‌کنند. واگذاری این املاک در دوره‌های قبلی صورت گرفته و هیچگونه محرمانگی ندارند و منعی برای انتشار آن نیست.

عضو شورای شهر تهران تأکید کرد: از معاون برنامه ریزی شهردار درخواست دارم نسبت به این موضوع اقدام کند و مراتب لازم برای انتشار اطلاعات املاک واگذار شده فراهم شود.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • اگر عرضه نظارت لیگ برتر را ندارند، شورای امنیت ملی و حفاظت اطلاعات وسط بیایند | بچه‌های علی پروین و ناصر حجازی فوتبالیست شدند، اما له‌شان کردند
  • ساعت پخش زنده بازی آلومینیوم اراک و فولاد + پخش آنلاین
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • خانه تاریخی آصف اردبیل واگذار می‌شود
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • پایان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان در یزد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود