Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- شرکت باتاب اندیش دومین اجلاس برندسازی در صنعت املاک و مستغلات را با همکاری کشور امارات و باحضور اساتید برتر در این حوزه و ۲00 مدیر املاک از کل کشور اجرا کرد. در همین خصوص گفتگویی کوتاه با یکی از کارآفرینان برتر و موفق این ورکشاپ داشتیم که در ذیل می خوانید:

مهدی گلندوئکی که از کارآفرینان برتر حوزه املاک و مستغلات، مدیر املاک کاژه در لواسان با 9 سال سابقه کار است، با ابراز رضایت از شرکت در اجلاس املاک و مستغلات، گفت: صحبت های دکتر کیا بسیار مفید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر من بر این است که برگزار کننده اجلاس از کارشناسان و متخصصان داخلی برای آموزش، بهره بیشتری بگیرد. پیشنهادات کارشناسان ایرانی مطابق با جغرافیای زندگی ما ارائه می شود و برای ما مفیدتر خواهد بود.
حضور کارشناس حقوقی در اجلاس که از همکاران خود ما هم بود، بسیار نظر بنده را جلب کرد. یادگیری مباحث و موارد حقوقی در صنف ما از ملزومات است و در قراردادها باید موارد حقوقی را قید کنیم. به همین دلیل یادگیری آن از واجبات کار ما است.
گلندوئکی با بیان اینکه در اجلاس املاک و مستغلات به شبکه ارتباطی وسیعی از هم صنف های خود وصل شدیم، گفت: شرکت در این گونه اجلاس‌ها که به صورت تخصصی برای املاکی‌ها برگزار می شود، مانند یک پل ارتباطی با دیگر همکاران و هم صنف‌های ما است که توانستیم با همکاران خود در اقصی نقاط ایران آشنا شویم و از تجربیات ارزنده هم بهره بگیریم.
گلندوئکی در حوزه فعالیت در شبکه‌های مجازی و یادگیری علوم پرسونال برندینگ، گفت: ما در سایت مربوط به املاک خود فعال هستیم و تلاش داریم تا این فضای مجازی را گسترش دهیم. در دنیای امروز با وجود رقابت های فراوان در هر حوزه ای خوب بودن به تنهایی دلیل بر موفقیت نیست و این روزها هر مهارت و کسب‌وکاری بدون معرفی، محکوم به شکست است.
پرسونال برندینگ به این حقیقت اشاره می‌کند که افراد و مهارت‌هایشان نیز مانند محصولات و کسب‌وکارها نیاز به معرفی دارند.
با حضور در اجلاس املاک و مستغلات و آموزش‌های کارشناسان این حوزه به این نتیجه رسیدیم که با حضور موثر در شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در فضاهای مجازی می‌توان با مخاطبین خود ارتباط بیشتری برقرار کنیم و در جهت جذب مشتری موفق‌تر باشیم.
گلندوئکی در انتهای سخنان خود گفت: امیدواریم در آینده طرحی راه‌اندازی شود تا فایل های معاملات در هر املاک، با حفظ حق مشتری، مربوط به همان املاک مورد نظر بماند و فایل های مشترک در بین مشاوران املاک برچیده شود تا حقی اجحاف نشود.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: املاک و مستغلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی

ایسنا/خراسان شمالی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش، هدف از تغییر سوالات امتحانات نهایی را تقویت یادگیری دانش آموزان و بهبود آموزش‌ها دانست.

محسن زارعی، ۱۶ اردیبهشت ماه در اختتامیه دومین جشنواره طراحی سوال در بجنورد با بیان اینکه ارتقاء سطح ارزشیابی منجر به تغییر در یادگیری می‌شود، اظهار کرد: این تغییر، هماهنگ با بهبود فرآیند آموزش رخ می دهد.

وی با اشاره به اینکه یادگیری، در زمان خلق دانش از سوی دانش آموز رخ می‌دهد، افزود: محتوای از پیش تعیین شده، مانعی برای یادگیری است.

وی تاکید کرد: پیش از این، کنار گذاشتن کتاب به دانش آموز تحمیل می‌شد و منبع آزمون‌ها به جزوه و سوالات پرتکرار تنزل می‌یافت و دانش آموز به‌جای یادگیری، به دنبال کسب مهارت تست زنی بود.

زارعی، هدف از تغییر روند طراحی سوال و سطح آزمون‌ها را تقویت و تعمیق یادگیری در دانش آموزان عنوان و خاطرنشان کرد: شاخص‌ها نشان داده که سوالات امتحانات نهایی سال گذشته، استاندارد و مناسب بوده است.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش گفت: برای ۱۰۸ عنوان درسی، جدول نمونه سوالات، اهداف، چارچوب‌ها و شاخص‌های طراحی سوالات آزمون نهایی تدوین شده و امسال براساس این چارچوب‌ها، امتحانات نهایی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  •  تقویت یادگیری، هدف تغییر در نحوه طراحی سوالات امتحانات نهایی
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • سود حداقل 28 درصد سالیانه تضمینی با خرید واحدهای سرمایه گذاری صندوق املاک و مستغلات «امین شهر»
  • کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مبتدیان
  • معاملات مسکن به این روش عجیب انجام می‌شود
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟