Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه ۴ بر ۳ برابر الدحیل قطر شکست خورد که فرهاد مجیدی تصمیم دارد تیمش را با تغییراتی برای دیدار برگشت مقابل این تیم وارد زمین کند.

وریا غفوری در سمت راست خط دفاعی به تی اضافه شده و مهدی‌پور نیز به عنوان جایگزین ریگی در زمین حاضر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در خط دفاعی بار دیگر عارف غلامی در ترکیب اصلی استقلال قرار خواهد گرفت. 

ترکیب احتمالی استقلال در این دیدار به شرح زیر خواهد بود:

رشید مظاهری، سیاوش یزدانی، عارف غلامی، وریا غفوری، محمد نادری، مهدی مهدی پور، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری، شیخ دیاباته و مهدی قایدی

طبق برنامه تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۰۰:۴۵ روز پنجم اردیبهشت مقابل الدحیل قطر قرار می‌گیرد. بیشتر بخوانید: مجیدی: زدن ۱۱ گل در ۳ بازی کار بزرگی است که استقلالی‌ها انجام دادند/ بازی هجومی را هم ما هم هواداران دوست دارند

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور مشخص شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار با تراکتور
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال
  • ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال مشخص شد
  • ترکیب تراکتور مقابل استقلال؛ سورپرایز مطهری برای نکونام
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال