Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:29:55 GMT

طرح ضیافت الهی در ۷ امامزاده اردبیل برگزار می‌شود‌

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۴۵۰۵

طرح ضیافت الهی در ۷ امامزاده اردبیل برگزار می‌شود‌

گروه استان‌ها-رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل گفت: طرح ضیافت الهی در ۷ امامزاده اردبیل برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، رضا ایمانی امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار داشت:  طرح ضیافت الهی در 7 امامزاده اردبیل با هدف انس با معارف قرآن کریم و ارتقا فضای معنوی جامعه با رعایت کامل موازین بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح از  ابتدای ماه رمضان آغاز شده و در طول ماه نیز ادامه دارد، افزود: با توجه به شرایط کرونایی و به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا‌، طرح ضیافت الهی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بقاع متبرکه متفاوت از سال‌های قبل برگزار می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اردبیل بیان کرد:  3 مبلغ بومی و 3 مبلغ اعزامی در خیمه‌های پاسخگویی به سوالات شرعی، ایستگاه وقف  مستقر بوده و جوابگوی سوالات مردم  در ترویج نماز و زکات، تفسیر قرآن، نماز جماعت و احکام و نهج البلاغه هستند.

طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه بیرجند برگزار می‌شوددست‌گیری از نیازمندان در ماه ضیافت الهی/ برپایی 250 آشپزخانه اطعام مهدوی تا توزیع کمک‌های مومنانه در گلستانضیافتی که تمامی ندارد؛ استقبال جوانان آملی از ضیافت الهی با کمک های مومنانه + فیلم

ایمانی با اشاره  به وضعیت برپایی نماز عید فطر با توجه به شرایط فعلی جامعه، افزود: در صورت رفع موانع و دستور ستاد ملی کرونا مبنی بر اقامه نماز، نماز عید در بقاع شاخص برگزار خواهد شد.

وی  با بیان اینکه در قالب اجرای طرح ضیافت الهی، ضیافت همدلی نیز با هدف توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این طرح با استفاده از ظرفیت خیرین و بقاع متبرکه اجرا می‌شود که تاکنون در راستای اجرای نیات 3 واقف خیراندیش، تعداد 400 بسته معیشتی  بین مستعضعفان و آسیب‌دیدگان از کرونا توزیع شده است.

انتهای‌پیام/131/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طرح ضیافت الهی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان خبر داد.

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: حادثه غرق شدگی یک جوان حدود ۱۸ تا ۲۰ ساله در کانال آب محدوده امامزاده ردان ساعت ۱۱:۲۱ امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ به ستاد فرماندهی آتش‌نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با اشاره به اعزام مأموران آتش‌نشانی از دو ایستگاه امداد و نجات و غواصی به محل حادثه افزود: مأموران اعزامی در حال جست‌وجو در فاصله بین دو دریچه آب‌بند بودند که فاصله این دو دریچه حدود دو کیلومتر است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان تصریح کرد: پس از جست‌وجو در محدوده مذکور و با وجود زیاد بودن جریان آب، فرد غرق شده از آب خارج شد، اما علائم حیاتی نداشت.

شریعتی اضافه کرد: فرد در بیهوشی کامل بود و به‌رغم تلاش کارشناسان اورژانس برای احیا، جان خود را از دست داد.

کد خبر 749068

دیگر خبرها

  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • جشن تکلیف دانش آموزان دختر آستارایی برگزار شد
  • اعلام برنامه شهادت امام صادق در آستان علی بن باقر
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • کنایه بایدن به ترامپ: با یک بچه ۶ ساله رقابت می‌کنم