Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، در پی شکسته شدن یک یخچال طبیعی در هیمالیا هند، دستکم هشت نفر کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.
بر اساس این گزارش، این یخچال طبیعی در ایالت «اوتار خاند» هند و در نزدیکی مرز چین واقع شده بود که بر اثر شکست آن، زمین واقع در مجاورت این یخچال و جاده ساخته شده بر روی آن دچار رانش شدید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود بر اثر این حادثه، دستکم ۴ الی ۵ جاده منتهی به منطقه محل حادثه از سوی دولت محلی بسته شده و تردد در این محورها ممنوع اعلام شده است.

همچنین بر اثر وقوع بهمن ناشی از شکست این بخچال طبیعی، کلیه ارتباطات منطقه مختل شده و همین امر منجر به ایجاد دشواری‌هایی در عملیات امداد و نجات گشته است.

منابع محلی می‌گویند تاکنون ۳۸۴ نفر از حادثه دیدگان از محل حادثه نجات یافته‌اند. با این حال هنوز تعداد زیادی از آنها مفقود بوده و تیم‌های امدادی مشغول جستجو برای یافتن افراد گم شده هستند.

لازم به ذکر است پیشتر، شکست یک یخچال طبیعی دیگر در ماه فوریه سال جاری میلادی نیز منجر به ایجاد سیلی بزرگ و کشته شدن دستکم ۲۰۰ نفر از شهروندان هند در منطقه هیمالیا شده است.

منبع: الف

کلیدواژه: یخچال طبیعی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک

ایسنا/خوزستان سخنگوی اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از فوت یک نفر و مصدوم شدن ۹ نفر دیگر در حادثه سقوط مینی بوس به دره خبر داد.

عارف شرهانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ساعت  ۱۴:۳۰ روز جمعه (۷ اردیبهشت‌ماه) از طریق تماس با سامانه ۱۱۵ حادثه سقوط مینی بوس به دره در گردنه امامزاده عبدالله باغملک اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: در پی این حادثه دو دستگاه آمبولانس فوریت‌های پزشکی و یک دستگاه امبولانس هلال احمر به محل اعزام شدند.

شرهانی گفت: در این حادثه یک نفر در صحنه جان باخت و ۹ تن مصدوم شدند. دو نفر از مصدومان با وسیله شخصی و ۷ مصدوم با آمبولانس ۱۱۵ به بیمارستان طباطبایی باغملک انتقال یافتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند
  • برخورد پژو با پایه برق در باشت دو کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • (ویدئو) واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • ده‌ها کشته بر اثر سیل در تانزانیا و کنگو
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • 4 کشته در حادثه کامیون (+ عکس)