Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-06@13:57:34 GMT

جاه طلبی استقلال این بار در مسیر برگشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۴۸۲۷

جاه طلبی استقلال این بار در مسیر برگشت

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رامین خادمیانی؛ دور برگشت رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در گروه C بامداد یکشنبه آغاز می شود. تیم استقلال تهران در اولین بازی خود از این مرحله به مصاف الدوحیل قطر خواهد رفت. بازی رفت دو تیم که جذاب، پرگل و تماشایی دنبال شد در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به نفع نماینده قطر به پایان رسید تا در پایان دور رفت و با این نتیجه الدوحیل با ۷ امتیاز صدر را از استقلال تحویل بگیرد و آبی ها با ۶ امتیاز به جایگاه دوم نزول کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی پایاپای دو تیم باعث شد تا کمتر هوادار آبی، کادر فنی و بازیکنان تیمشان را علیرغم اشتباهات فردی مؤاخذه کنند و برعکس، عملکرد مجموعه استقلال مورد تحسین طرفداران و پیشکسوتان تیم واقع شد تا بی صبرانه منتظر بازی برگشت با حریف متمولشان باشند که در بازی قبل در چنگال آبی ها گیر افتاده بود و اگر داور مسابقه جرأت بیشتری به خرج می داد چه بسا نتیجه چیزی غیر از آنچه ثبت شده است، بود.

چشم امید آبی دلان به بازی های پیش رو

استقلال با کادر فنی جدیدش در بازی‌های دور رفت خوش درخشید و از همان ابتدا با توپ پر وارد مسابقات شد و خود را به عنوان تیمی مدعی در ACL۲۰۲۱ معرفی کرد. ۲ برد و ۱ باخت و ۶ امتیاز حاصل ۳ بازی اول گروه چهار تیمه آبی پوشان است. ایجاد موقعیت زیاد، بردهای پر گل، تنوع تاکتیکی، شمار بازیکنان گلزن زیاد از شاخص های بارز استقلال مجیدی در این رقابت ها است اما قرار گرفتن آنها در رتبه دوم جدول، صعود این تیم را با چالش مواجه کرده است چرا که فقط تیم‌های اول گروه‌های پنجگانه و ۳ تیم دوم گروه‌ها با بیشترین امتیاز به مرحله حذفی راه خواهند یافت. با این اوصاف و با توجه به پتانسیلی که شاگردان فرهاد مجیدی از خود نشان دادند طرفداران آبی پوشان تهرانی به بازی‌های آینده امید زیادی دارند تا از گروهی که از آن به عنوان گروه مرگ یاد می‌شد مقتدرانه صعود کنند و سرمربی محبوب استقلال گام بلندی را طبق گفته خودش برای برگرداندن شخصیت آبی‌ها در آسیا و ایران بردارد.

خط آتش استقلال زبانزد خاص و عام

در طی سه بازی دور رفت، استقلال ایران ۱۱ گل زده دارد که رکورد این فصل مسابقات محسوب می شود. در این تعداد گل رد پای بازیکنان زیادی به چشم می خورد از محمد نادری چپ پا گرفته تا ارسلان مطهری، شیخ دیاباته، فرشید اسماعیلی و ستاره بی چون و چرای این روزهای آبی‌ها مهدی قایدی. بازیکنانی که یا پایه‌گذار گل‌های استقلال بودند یا در نقش گلزن ظاهر شدند. هر چقدر مهاجمین استقلال خوب کار کردند در آن سمت آمار خط دفاع این تیم تعریف چندانی ندارد و میانگین ۲ گل خورده در هر بازی نشان از ضعف این تیم در این قسمت از زمین است که کادر فنی استقلال باید به دنبال ترمیم این نقطه ضعف خود باشند تا زهردار از قبل برای دستیابی به آرزویشان گام بردارند.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1093971 برچسب‌ها استقلال تهران فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا الدحیل قطر

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی لیگ قهرمانان آسیا الدحیل قطر آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)

به گزارش ورزش سه، آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان و تقابل با سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار شد و شاگردان پورموسوی کار با توپ را در برنامه خود قرار دادند.

استقلال خوزستان که روزهای حساسی را پشت سر می‌گذارد به سه امتیاز دیدار با سپاهان نیاز دارد و در صورتی که بتواند از این مسابقه امتیاز کامل را به دست آورد کار بزرگی انجام داده و می‌تواند به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد.

تمرین این تیم با حضور تمام بازیکنان انجام شد و بازیکنان این تیم با جدیت خاصی کارهای تاکتیکی را دنبال کردند و با مرور برنامه‌های هجومی و دفاعی بازی با سپاهان آماده این دیدار شدند.

این آخرین تمرین استقلال خوزستان پیش از سفر به اصفهان بود و آنها برای حضور مقابل سپاهان فردا راهی اصفهان خواهند شد و یک تمرین سبک پیش از این مسابقه برگزار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • استقلال - ذوب آهن؛ از دست دادن امتیاز؛ شاید به قیمت از دست رفتن قهرمانی / پیش بازی
  • میزبانی خوزستان از ۲ بازی لیگ برتر فوتبال
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • سپاهان - استقلال خوزستان؛ مورایس در لبه پرتگاه به پورموسوی رسید | پیش بازی
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • فریبا: شاهد بازی خوبی از استقلال برابر تراکتور نبودیم