Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-29@09:49:59 GMT

زلزله‌زدگان گناوه‌ای وام بلاعوض می‌گیرند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۴۸۸۶

زلزله‌زدگان گناوه‌ای وام بلاعوض می‌گیرند

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از پرداخت وام بلاعوض به زلزله‌زدگان گناوه‌ای خبر داد.

به گزارش فارس، احمد لطفی عصر امروز در بازدید از روستاهای مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه اظهار داشت: به دنبال وقوع زمین‌لرزه ۴.۹ ریشتری اخیر در شهرستان گناوه بیش از ۱۲ روستای این شهرستان را تحت تأثیر خود قرار داده و به منازل و کسب کارهای برخی از مددجویان تحت حمایت خسارت وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر ادامه داد: به لطف خدا به هیچ‌یک از مددجویان تحت حمایت آسیب‌های جانی و حتی مصدومیت وارد نشد اما حدود ۳۶۰ خانه آسیب و خسارت جزئی دیدند که این منازل مسکونی با پرداخت وام بلاعوض تعمیر و بازسازی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازدیدهای صورت‌گرفته به همراه تیم کارشناسان این نهاد از مناطق زلزله‌زده و ارزیابی وضعیت مددجویان تحت حمایت، حدود ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خسارت برآورد شده که با همکاری بنیاد مسکن برای افراد خسارت‌دیده پرونده تشکیل می‌شود همچنین برای این خانوارها وام بلاعوض بازسازی پرداخت خواهد شد.

لطفی گفت: توزیع بسته‌های معیشتی و غذای گرم افطاری در ماه مبارک رمضان با مشارکت و همکاری خیران این شهرستان در چندین نوبت بین مددجویان روستاهای زلزله‌زده انجام شده است و کماکان ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه: asriran.com/003HA7

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: وام بلاعوض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ فرماندار اردستان گفت: بارندگی‌های شدید سه شنبه هفته گذشته (چهارم اردیبهشت) و جاری شدن سیل، ۵۲۰ میلیارد ریال به بخش‌های زراعی، دامی و راه‌های روستایی این شهرستان خسارت وارد کرد.
سید محمدهادی احمدی طبا با بیان اینکه هنوز میزان خسارت وارده به طور کامل و دقیق مشخص نشده افزود: برآورد‌های اولیه نشان می‌دهد که در حوزه راه‌ها حدود ۴۰۰ میلیارد ریال، در بخش کشاورزی ۷۰ میلیارد ریال و در بخش ساختمانی ۵۰ میلیارد ریال خسارت به شهرستان اردستان وارد شده است.
وی ادامه داد: براساس اعلام اداره کل هواشناسی میانگین بارش‌های سال زراعی جاری شهرستان به ۱۴۷ میلیمتر رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۱۱۳ میلیمتر)، ۲۶ درصد و در مقایسه با بلند مدت ۳۵ درصد افزایش داشته است.
احمدی طبا زواره افزود: در پی بارش‌های اخیر دو مسیر روستایی دچار آبگرفتگی شد که پیش بینی می‌شود با کمک راهداران این مشکل این مسیر‌ها تا پایان وقت امروز بر طرف شود.
وی افزود: برای نخستین بار بانک اطلاعاتی از تعداد ماشین‌آلات سنگین بخش دولتی و خصوصی شهرستان جمع‌آوری و در سیل اخیر نیز از ماشین‌آلات بخش خصوصی و معادن شهرستان استفاده شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • دستگاه های حمایتی از خسارت دیدگان سیل اخیر زرند حمایت کنند
  • تجدید میثاق جامعه کارگری و کارفرمایی گناوه با آرمان های شهدا
  • آئیین تجدید میثاق با شهدا در گناوه برگزار شد
  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزی خراسان جنوبی
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران با هدف امدادرسانی به سیل‌زدگان
  • خسارت ۵۲ میلیارد تومانی سیل به اردستان
  • سیل ۵۲ میلیارد تومان به اردستان خسارت زد
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌