Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@23:27:33 GMT

سفر مخفیانه رئیس سیا به کابل

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۵۱۱۸

رئیس امنیت ملی افغانستان سفر مخفیانه رئیس سازمان اطلاعات آمریکا به افغانستان را تایید کرد به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، «احمد ضیا سراج» امروز در نشست مشترک خبری با مسوولان امنیتی در کابل، سفر سری رییس سازمان سیا به افغانستان را به صورت تلویحی تایید کرد و گفت: تهدید تروریسم رفع نشده است و امنیت ملی افغانستان با همه سرویس‌های استخباراتی جهان در ارتباط است و ممکنه دیگران نیز به این کشور سفر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی جزییات بیشتری درباره سفر «ویلیام برنز» به افغانستان ارایه نکرد.
رییس امنیت ملی افغانستان همچنین در این نشست خبری گفت: همه واحد‌های آموزش دیده ضد تروریسم توسط سازمان سیا در افغانستان به ریاست امنیت ملی افغانستان منتقل شده است.
قبل از این واحد‌های امنیتی زیر نظر سیا با عنوان قطعات امنیتی صفر یک و صفر دو و ... به انجام جنایات جنگی از جمله کشتار غیرنظامیان در این کشور متهم شده بودند. برچسب ها: افغانستان ، رئیس سیا ، سفر مخفیانه

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: افغانستان رئیس سیا سفر مخفیانه امنیت ملی افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»

بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در افغانستان میزبان یک رویداد ویژه بود، روزی که هزاران زن و دختر در قصر دارالامان حضور یافتند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، نخستین بزرگترین نمایشگاه قرآن کریم در کابل شاهد رویدادهای ویژه‌ای بوده است، از بازدید مقامات مختلف داخلی و خارجی گرفته تا برگزاری جشن تکلیف دخترانه و حضور قاریان بین‌المللی از ایران که جلوه‌ای از همدلی دو کشور بود.

همچنین در تازه ترین رویداد، این نمایشگاه بزرگ شاهد روزی بود که هزاران زن و دختر با حضور در قصر دارالامان از غرفه‌های مختلف بازدید کردند.

نخستین نمایشگاه ملی قرآن کریم در افغانستان، عصر چهارشنبه (12 اردیبهشت 1403) با حضور فرهنگیان، اساتید حوزه و دانشگاه و شماری از مقام‌های حکومتی و برخی شخصیت‌های خارجی در کابل گشایش یافت.

میزبانی از دختران افغان در دومین روز نمایشگاه قرآن کابلگشایش بزرگترین نمایشگاه قرآنی در افغانستان

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • افغانستان| روز «دخترانه» در قصر «دارالامان»
  • کمک جامعه بین‌المللی به بخش صحت افغانستان
  • طالبان خواستار دریافت کرسی در سازمان جهانی بهداشت
  • وقوع انفجار در کابل
  • رئیس سازمان همکاری اسلامی خواستار کمک‌های بشردوستانه به افغانستان شد
  • رایزنی طالبان با ترکیه در کابل
  • پیروزی شش گله سرخپوشان هرات مقابل استقلال کابل
  • مقام افغان: یوناما واقعیت‌های افغانستان را به جهان معرفی کند
  • کمک بشردوستانه چین به هلال‌احمر افغانستان