Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@12:24:53 GMT

نماز جماعت در محیط باز مساجد اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۵۱۳۸

نماز جماعت در محیط باز مساجد اقامه می‌شود

حجت الاسلام محمد زهرایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شرایط سخت بیماری کرونا همزمان با ماه مبارک رمضان محدودیت‌های بسیاری را رقم زده است.

وی گفت: بیماران درگیر با بیماری کرونا ایام سختی را می‌گذارند که از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی برای این عزیزان داریم و در عین حال به کادر درمان که در این ایام با تمام توان مشغول خدمت رسانی به بیماران بوده اند باید خداقوت بگوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین ادامه داد: تلاش‌های زیادی صورت گرفته است تا مردم عزیز بتوانند با کنترل خطر، بیشترین استفاده را از ماه مبارک رمضان داشته باشند و در همین راستا جهت بهره‌مندی از برکات معنوی نماز جماعت و ماه رمضان طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان، از امشب ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ نمازهای جماعت در مساجد به مدت نیم ساعت و صرفاً در فضای باز مساجد اقامه خواهد شد.

زهرایی با اشاره به شبهای پیش روی ماه مبارک رمضان و نیز شب‌های قدر عنوان کرد: مقرر شده مراسم معنوی شبهای قدر با رعایت کامل دستور العمل های بهداشتی تعیین شده توسط ستاد کرونا صرفاً در فضای باز به مدت دو ساعت نیم برگزار می‌شود.

کد خبر 5196820

منبع: مهر

کلیدواژه: نماز جماعت محدودیت های کرونایی قزوین تبلیغات اسلامی قزوین ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر واکسن کرونا محدودیت های کرونایی گرگان اردبیل گناوه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک مومنانه محمد علی حق بین ماه رمضان ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت

«ملوک طلوع‌نژاد» بازیگر گلستانی سریال پایتخت، پیشکسوت نمایش رادیو گلستان، تئاتر و تلویزیون پس از چند روز بستری در بیمارستان به دلیل ابتلا به کرونا و زخم سیاه ناشی از کاهش سیستم ایمنی بدن جان خود را از دست داد. وی در سری نخست سریال پایتخت در کنار بازیگران این سریال بخصوص «احمد مهرانفر»، «محسن تنابنده» و «ریما رامین‌فر» ایفای نقش کرد. وی سال‌های سال در عرصه تئاتر نیز فعالیت داشت.

دلیل اصلی مرگ بازیگر سریال پایتخت

خانم ملوک طلوع نژاد بعد از مبتلا شدن به قارچ سیاه تحت عمل جراحی قرار گرفت، اما متاسفانه به علت عفونت ناشی از بیماری کرونا و زخم‌های قارچ سیاه دستگاه ایمنی بدن او به شدت پایین آمده بود و بر اثر عفونت کرونا درگذشت. گفتنی است سریال پایتخت به کارگردانی سیروس مقدم باعث را که بازی خانم ملوک طلوع نژاد به خوبی دیده شود.

او در فیلم‌های تاکسی برگشتی که از شبکه تبرستان پخش می‌شد نیز بازی کرده بود فیلمی که توسط آقای محمد حسین صفری کارگردانی شد.

خانم طلوع نژاد در سریال پایتخت نقش لیدر نقی معمولی را بر عهده داشت نقی در پایتخت ۵ در مسابقات ورزشی کشتی شرکت کرده بود و خانم طلوع نژاد به عنوان لیدر در سریال بازی می‌کرد.

روز شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ ملوک طلوع نژاد بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد گلستان و هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون و گروه نمایش رادیو گلستان که با بازی در سریال پایتخت ۵ و پایتخت ۶ به شهرت رسید بر اثر بیماری شایع قارچ سیاه و کرونا و ابتلا به بیماری از شایع‌ترین خبر‌های امسال دارفانی را وداع گفت.

 

منبع: خبر آنلاین

tags # سریال پایتخت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • درگذشت امام جماعت مسجدی در اندونزی هنگام نماز صبح+ فیلم
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • عدم تامین معیشت؛ مانع استقبال روحانیون از مسئولیت امامت جماعت
  • شارژ رفاه با دورکاری؛ کرونا با زندگی ما چه کرد؟!
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • عکس| آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت /دلیل مرگ
  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت