Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پروژه آبرسانی بن- بروجن در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بنابراین مردم استان هیچ‌گونه نگرانی بابت این پروژه نداشته باشند، زیرا این پروژه تعطیل نخواهد شد، همچنین رئیس شورای امنیت کشور قول پیگیری مطالبات به حق مردم این استان را داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقبال عباسی چهارم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اتفاقات چند روز اخیر در حوزه آبریز زاینده‌رود، اظهار کرد: تعدادی از مطالبه‌گران و فعالان حوزه آب در دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری اقدام به انتشار اطلاعیه و دعوت مردم به شرکت در تجمع کردند.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: اعتراض مردم استان مجاور درخصوص مخالفت با اجرای پروژه آبرسانی بن- بروجن و مطالبه مردم چهارمحال و بختیاری نیز تسریع در روند این پروژه آبرسانی بود، بنابراین رئیس شورای امنیت کشور طی ابلاغیه‌ای به اعضای شورای تامین دو استان خواستار جلوگیری از هرگونه تجمع و اقدام در این خصوص شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه مردم چهارمحال و بختیاری  توصیه‌ها، قوانین و پروتکل‌های بهداشتی را مراعات کردند و مردم اصفهان نیز در جغرافیای استان خود تجمع داشتند، بنابراین وظیفه مسئولان در پیگیری مطالباتشان سنگین‌تر از گذشته خواهد بود و مسئولان کشوری و استانی این مطالبات را در چارچوب قوانین پیگیری خواهند کرد.

عباسی در خصوص پروژه آبرسانی بن- بروجن، خاطرنشان کرد: این پروژه در سال‌های گذشته تمامی مجوزات قانونی را اخذ کرده، این پروژه دارای مصوبه شورای امنیت کشور و دولت است.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: پروژه آبرسانی بن- بروجن جزو ۳۱ طرح اولویت‌دار کشور است و در حال حاضر نزدیک به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، بنابراین مردم استان هیچ‌گونه نگرانی بابت این پروژه نداشته باشند، زیرا این پروژه تعطیل نخواهد شد، همچنین رئیس شورای امنیت کشور قول پیگیری مطالبات به حق مردم این استان را داده است.

وی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری تنها نزدیک به ۱۰ درصد آب کشور را تولید می‌کند، گفت: همچنین این استان نزدیک به هشت درصد از آب زاینده‌رود برداشت می‌کند، در حال حاضر یک سوم روستاها و یک ششم شهرهای این استان با تانکر آبرسانی می‌شود، پروژه آبرسانی بن- بروجن نزدیک به ۴۱ میلیون متر مکعب آب را برای آب شرب نیمی از جمعیت این استان تامین خواهد کرد که نسبت به آب خروجی از زاینده‌رود بسیار اندک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری طرح آبرسانی طرح بن بروجن چهارمحال و بختیاری پروژه آبرسانی بن شورای امنیت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • احداث نخستین مرکز تخصصی نجوم چهارمحال و بختیاری
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • پروژه پمپاژ آب ناغان می‌تواند در بخش کشاورزی تحول ایجاد کند
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار
  • تجلیل از نامداران فرهنگ و هنر چهارمحال و بختیاری
  • ۹۵ میلیارد تومان صرف خرید تجهیزات مدارس چهارمحال وبختیاری شد
  • تخصیص یک میلیارد ریال اعتبار برای ساخت آسمان نمای دیجیتال