Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره باشگاه یوونتوس طی ارتباط زنده در یک شبکه اجتماعی از تماس مدیران باشگاه مادریدی با مدیر برنامه اش خبر داد

به گزارش طرفداری، قرارداد پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی باشگاه یوونتوس در سال 2022 به پایان می رسد. این باشگاه برای ممانعت از جدایی آزاد پائولو در سال آینده به دنبال توافق بر سر تمدید یا فروش وی در این تابستان است که تا کنون به توافقی دست نیافته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همین رو گمانه زنی ها و پیشنهادات بسیاری از طرف باشگاه ها برای این بازیکن در رسانه ها مطرح شده است. در مصاحبه ای که ایبای لانوس اخیرا در یک ارتباط مجازی با ستاره یوونتوس داشته است، دیبالا از پیشنهاد اتلتیکو مادرید به خود پرده برداشت و گفت: 

بله، مدیران باشگاه اتلتیکو مادرید با من تماس داشتند، البته نه به صورت مستقیم با من بلکه از  طریق مدیر برنامه ام، این اتفاق زیاد رخ می دهد که باشگاه ها با بازیکن یا نماینده های آن ها تماس بگیرند تا از وضعیت آن ها با خبر شوند. مذاکرات ممکن است سه روز یا حتی شش ماه طول بکشد. اتلتیکو مادرید در حال حاضر یکی از باشگاه های بزرگ فوتبال است، زمانی که آلوارو به اتلتیکو پیوسته بود از این باشگاه، شهر و هوادارنش تعریف می کرد.

 

اخبار داغ 

فیلم لحظه شکنجه پسر بچه طرفدار استقلال با چاقو در بیابان + عکس چرا پرسپولیس مردمی بود؟ / روایت بهروز سلطانی از پرسپولیس دهه 60 اعتراف متهم به آزار هوادار استقلال: برای سرگرمی فیلم را منتشر کردم! ادعای رسانه قطری؛ احمد نوراللهی در راه الوکره بیانیه باشگاه چلسی در مورد سوپر لیگ: عمیقا پشیمان هستیم پرز: می خواستیم بعدا پاری سن ژرمن و بایرن را دعوت کنیم؛ برخی برای دفاع از منافعشان در مورد سوپر لیگ سیاه نمایی کردند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی

ظاهرا حواشی دیدارهای پرسپولیس و سپاهان تمامی ندارد و مدیران باشگاه پرسپولیس و سپاهان بعداز دور جدید بيانيه ها به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شدند.

به گزارش تابناک ورزشی؛ با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس(مصطفی لشگری) و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان (مسعود سعیدی) جهت ادای پاره‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.

دیدار 2 تیم چهارشنبه هفته قبل با تساوی بدون گل به اتمام رسید که البته حواشی زیادی به همراه داشت.

این دو مدیر ورزشی،درفضای مجازی و همچنین  شب گذشته در برنامه شب‌های فوتبالی در شبکه ورزش، پیرامون حواشی این بازی بحث و جدل داشتند که این موضوع باعث احضار آنها شده است. 

دیگر خبرها

  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • یک قلب بزرگ پشت این چهره؛ دیگو کوستا در نقش قهرمان سیل‌زدگان برزیل / عکس
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • یونایتد مشتری ستاره قرضی رئال شد
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)