Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ایمان سلیمی نمونه بارز فوتبالیستی است که با یک اشتباه، در مسیری غلط افتاد. وقتی تراکتور قهرمان جام حذفی شد، ایمان سلیمی یکی از ستاره های این تیم بود ولی در حالی که یک سال دیگر با این تیم تبریزی قرارداد داشت، به سرش زد قرارداد خود را یکطرفه فسخ کند و راهی پرتغال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او یک میلیارد تومان به حساب تراکتور ریخت و با فعال کردن بند فسخی که به او اجازه می داد هفتاد درصد مبلغ قراردادش را پس بدهد و بازیکن آزاد شود، در آخرین روز نقل و انتقالات فوتبال اروپا بازیکن آزاد شد، به این خیال که هفته بعد راهی یونان یا پرتغال شود اما کرونا و لغو پروازها برنامه او را به هم زد و در ادامه وقتی این شانس را داشت که به پرسپولیس بپیوندد، ناگهان به پیشنهاد عموی خود راهی اسلواکی شد.

ایمان سلیمی؛ لژیونر یا کارگر روزمزد؟
پوشیدن پیراهن سرد اسلواکی و عقد قرادادی که بیشتر به استخدام یک کارگر روزمزد شباهت داشت تا یک فوتبالیست، آب سردی بود که ایمان سلیمی روی اهالی فوتبال ریخت! او با این قرارداد همه را شوکه کرد. اما از آن بدتر وضعیتی است که این بازیکن حالا در اسلواکی دارد.

ایمان سلیمی چند هفته ای بعد از عقد قرارداد بیرون نشست چراکه تراکتور حاضر به صدور آی تی سی برای او نبود و سرد اسلواکی مجوز او را از طریق فیفا گرفت.

تعویض دقیقه ۶۵ و آغاز غیبت های متوالی
پس از آن ایمان سلیمی چند باری برای تیمش به میدان رفت (۴ بازی در ترکیب اصلی بود که سه بار فیکس بازی کرد و یک بار هم دقیقه ۶۵ تعویض شد و دو بازی هم به عنوان یار جایگزین به میدان آمد که البته یک بار دقیقه ۹۰ و برای وقت کشی وارد زمین شد!) تا این که در روز چهاردهم فروردین و در جریان بازی با پرونیه سرمربی سرد او را دقیقه ۶۵ از زمین بیرون کشید. از آن روز تا به حال ایمان سلیمی حتی یک دقیقه هم روی نیمکت سرد ننشسته چه برسد به این که به میدان برود. در سه بازی اخیر سرد که آخرین بازی همین امروز برگزار شد، ایمان سلیمی در لیست نفرات ذخیره تیمش هم نبود.

درباره این اتفاق دو روایت به گوش می رسد. روایت اول این است که سرمربی از عملکرد او راضی نیست و به همین دلیل سلیمی را سکونشین کرده و روایت دوم این که گفته می شود دلیل غیبت او در سه بازی اخیر تیمش، آسیب دیدگی است اما ایمان سلیمی نمی خواهد خبر آسیب دیدگی اش در ایران پخش شود.

ایمان سلیمی درگیر پرونده شکایت؟
همچنین شایعه شده ایجنت اروپایی که قرار بود ایمان سلیمی را به یونان یا پرتغال ببرد، از این بابت که بازیکن ایرانی با وجود عقد قرارداد با او، از طریق عموی خود به لیگ اسلوکی رفته، از ایمان سلیمی شکایت کرده و یک داستان تازه برای این لژیونر ساخته است، لژیونری که این شب ها باید شاهد درخشش او با پیراهن تراکتور، پرسپولیس یا حتی فولاد در لیگ قهرمانان آسیا بودیم، نه این که در به در دنبال خبری از حال و روزش در سایت های اسلواکی باشیم و نامش را حتی در لیست ذخیره های تیم هم نبینیم!

سرد اسلواکی امروز در دور ششم از بازی های پلی آف سقوط لیگ این کشور میهمان روزومبروک بود و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد تا در جمع ۶ تیم پایین جدول که برای فرار از سقوط تلاش می کنند، جای خود را به حریف بدهد. تا قبل از این بازی، سرد در جمع این ۶ تیم، صدرنشین بود اما حالا با یک امتیاز کمتر از روزومبروک در رده دوم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور ایمان سلیمی پرسپولیس اخبار تراکتور ایمان سلیمی پرسپولیس تراکتور لیگ قهرمانان آسیا ایمان سلیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم‌های تراکتور و استقلال در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران ساعت ۱۷ فردا در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم خواهند رفت.

آخرین دیدار دو تیم با برتری ۲ بر صفر به سود استقلال خاتمه پیدا کرد. استقلال و تراکتور تا به حال ۵۵ بار به مصاف یکدیگر رفتند که ۲۷ مسابقه با پیروزی آبی‌پوشان پایتخت و ۱۴ بازی با برتری سرخپوشان دیار آذربایجان همراه بوده و ۱۴ دیدار از رویارویی‌های دو تیم نیز با تساوی به پایان رسیده است. 

حواشی آخرین رویارویی دو تیم به شرح زیر است:

*علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال پیش از آغاز بازی در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و با هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور به خوش و بش پرداخت. 

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*آنتونیو مانیکونه مربی تیم ملی ایران برای تماشای دیدار در ورزشگاه آزادی حضور یافت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*محمد نادری مدافع سابق استقلال از سوی هواداران تشویق شد. 

*خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران به عنوان ناظر ویژه این مسابقه را زیر نظر داشت.

*رضا میرزایی و جابر انصاری بازیکنان سابق استقلال این بازی را تماشا ردند.

*میرشاد ماجدی عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال تهران نظاره‌گر این بازی بود. او به محض دیدن نکونام با وی خوش و بش کرد. ماجدی در زمان حضور نکونام در استقلال سرپرست ابی پوشان بود.

*یکی از هواداران تراکتور به دلیل بیماری ناچار به ترک ورزشگاه شد.

*جواد نکونام و پاکو خمز سرمربیان دو تیم برخورد بسیار صمیمانه‌ای داشتند.

*بهنام بانی خواننده مطرح استقلال برای تماشای این بازی در ورزشگاه حضور داشت.

*از پرچم لباس جواد نکونام رونمایی شد و سرمربی آبی‌های پایتخت مورد تشویق قرار گرفت.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

*عارف آقاسی، مهدی شیری و محمد نادری پیش از آغاز بازی به سمت جواد نکونام رفتند.

*جو بازی در ابتدای کار کاملا به نفع استقلالی‌ها بود و تشویق بی‌امان هواداران استقلال، مجالی برای طرفداران تراکتور نگذاشت.

*در دقیقه ۲۶ بازی، ایمان سلیمی گل اول استقلال و اولین گلش برای این تیم را به ثمر برساند که خوشحالی بی‌حد و اندازه هواداران استقلال را به همراه داشت و کادر فنی آبی‌ها نیز به شدت خوشحالی کردند.

*شجاع خلیل زاده پس از گل استقلال با انگشت دست راست خود به هواداران استقلال علامت هیس نشان داد.

*در روند بازی، چند بار نزدیک بود تا درگیری میان بازیکنان دو تیم شکل بگیرد اما داور مانع از این اتفاق شد.

*هواداران استقلال برای کری خوانی خطاب به هواداران تراکتور، شعار «عیبی یوخ» را سر دادند.

*روی یک ضربه کرنر برای تراکتوری‌ها، هواداران استقلال به سمت بازیکن تراکتور اشیایی پرتاب کردند که به درخواست چند بازیکن استقلال این کار متوقف شد.

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • رفت و آمد نیمکت تراکتور برنامه‌ریزی شده بود
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • پاشازاده: شهریاری اتفاقات خوبی رقم می‌زند
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • انتخاب عجیب تراکتور برای بازی با استقلال | فقط ستاره پوستر؟
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم