Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@23:23:14 GMT

تقسیم سود 1700 ریالی گهرزمین در سال 1400

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۵۴۴۵

تقسیم سود 1700 ریالی گهرزمین در سال 1400

خبرگزاری آریا - به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سنگ آهن گهرزمین، اکبر آیرملو معاون مالی گهرزمین با اشاره به برگزاری موفق مجمع این شرکت عنوان کرد: این مجمع با حضور نماینده سهامداران عمده، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل گهرزمین در سالن سپرده گزاری سازمان بورس و اوراق بهادار تهران برگزار شد که بدلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برای مابقی سهامداران به صورت الکترونیکی برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیرملو از تقسیم سود شرکت در سال 1400 به میزان 1700 ریال خبر داد و اضافه کرد: این سود برای سهامداران حقیقی در آبان ماه و برای سهامداران حقوقی در آذرماه سال جاری پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به وضعیت مالی شرکت عنوان کرد: وضعیت مالی شرکت در این سال مالی نسبت به مدت مشابه سال قبل از روند افزایشی چشمگیری برخوردار بوده بطوریکه درآمد حاصل از فروش محصولات، 96 درصد و سود عملیات قبل از کسر مالیات، 79 درصد و سود خالص نیز 89 درصد افزایش یافته است.
افزایش 3 درصد در حجم و مقدار فروش و همچنین افزایش ضریب محاسبه نرخ کلوخه که به همت هیئت مدیره شرکت در روزهای واپسین ارائه گزارشات مالی اتفاق افتاد و اخذ پروانه بهره وری خطوط کنسانتره و سنگ شکن از مهمترین وقایع موثر بر افزایش درآمد و سود شرکت می باشد.
معاون مالی گهرزمین در ادامه گفت: اهرم های مالی شرکت نیز در این دوره نسبت به دوره قبل مثبت و مطلوب گردیده بطوریکه افزایش در نسبت های نقدینگی منجر به افزایش توانایی شرکت شده و سرمایه در گردش شرکت را به نحو چشمگیری افزایش داده است، همچنین در نسبت های سود آوری نیز نسبت بازده دارایی ها که به تنهایی مبنای تشخیص کفایت مدیریت می باشد دارای رشدی مثبت می باشد.
وی خاطرنشان کرد: در نسبت های پوششی و اهرمی نیز حق مالکانه صاحبان سهام در سال جاری نسبت به سال قبل، 5 درصد افزایش داشته است.
همچنین مجموع داراییهای شرکت نیز نسبت به دوره قبل معادل 80 درصد افزایش یافته است. بی شک تمامی این برنامه ها و موفقیت ها حاصل برنامه ریزی و عملکرد اعضای هیئت مدیره، مدیرعامل و کارکنان مجموعه سنگ آهن گهرزمین و همچنین حمایت سهامداران می باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران در نشست مشترک با سرمایه گذار چینی در ساری گفت: یک شرکت چینی ۱۰ هزار میلیارد ریال برای تهیه ماشین آلات کشاورزی و راه اندازی خط تولید این تجهیزات با هدف افزایش مکانیزاسیون کشاورزی در مازندران سرمایه گذاری خواهد کرد    سید عباس حسینی افزود: این شرکت در گام نخست برخی از قطعات و تجهیزات کشاورزی را از چین وارد می‌کندشد و در گام‌های بعدی خط تولید تجهیزات کشاورزی در مازندران راه اندازی خواهد شد   او با بیان این این سرمایه گذاری در راستای تفاهم نامه ۲۵ ساله ایران و چین انجام می‌شود، ادامه داد: ۵۲۰ تن کالا به ارزش ۱۶۷ هزار دلار پارسال از مازندران به چین صادر شده و بیش از هفت هزار تن کالا به ارزش ۲۲.۵ میلیون دلار از کشور چین وارد کرده است. مدیرکل امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: همکاری مازندران و شرکت‌های چینی چند بعدی است و تبادل گردشگر بین مازندران و برخی از استان‌های چین نیز در دستور کار قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد ریالی چینی‌ها در بخش کشاورزی مازندران
  • تولید متانول سبلان ۶۹ درصد افزایش یافت
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • محققان : مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • مغز انسان در حال بزرگ‌تر شدن است
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟