Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@20:52:06 GMT

اعلام برنامه زمانی آزمون های معوقه تا ۲ هفته آینده

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۵۶۱۸

اعلام برنامه زمانی آزمون های معوقه تا ۲ هفته آینده

رییس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: چارچوب برنامه های زمانی آزمون های تعویقی یک تا ۲ هفته آینده اعلام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم خدایی عصر شنبه درباره  زمان برگزاری آزمون وکالت که یکی از آزمون های معوقه سال ۹۹ است، اظهار داشت: سازمان سنجش و وزارت بهداشت به صورت فشرده در حال تهیه یک چارچوب زمانی برای اعلام زمان برگزاری آزمون های معوقه مثل وکالت،زبان و آزمون بین المللی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی تصریح کرد: سازمان سنجش آموزش کشور با وزارت بهداشت درباره چارچوب اعلام برنامه های زمانی این آزمون های معوقه مکاتباتی کرد و بین یک تا ۲ هفته آینده، چارچوب برنامه های زمانی را در مورد آزمون های تعویقی اعلام می کنیم.   وضعیت برگزاری آزمون های ۱۴۰۰   رییس سازمان سنجش آموزش کشور همچنین درباره برگزاری آزمون های سال ۱۴۰۰ شامل کارشناسی ارشد و سراسری به ایرنا گفت: هر کدام از آزمون های سازمان سنجش آموزش کشور که تاکنون لغو شده است، براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا بود و برنامه زمانی برگزاری آزمون ها هم ذیل مصوبه این ستاد قرار دارد.   خدایی افزود: اگر قرار باشد تغییری رخ دهد با توجه به شرایط روز و وضعیت کشور، سازمان سنجش آموزش کشور به عنوان مجری به تصمیم های ستاد ملی مقابله با کرونا عمل می کند.   وی با بیان این که نباید فضای آرامش داوطلب بهم ریخته شود، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به وضعیتی که در کشور خواهد بود برای برگزاری آزمون های ملی تصمیم می گیرند.   به گفته این مسوول سازمان سنجش آموزش کشور، با توجه به کمیته های کارشناسی ستاد ملی مقابله با کرونا و بازوی رصد بزرگی مثل وزارت بهداشت که شرایط روز جامعه را رصد می کنند، جا به جایی یا تغییر زمان برگزاری آزمون ها اتفاق می افتد.   خدایی درباره برگزاری به موقع آزمون سراسری سال ٩٩ خاطرنشان کرد: با وجود فعالیت کمپین های متفاوت برای آزمون سراسری سال گذشته، وقتی که ستاد ملی مقابله با کرونا و کمیته های این ستاد به جمع بندی رسیدند، آزمون به موقع برگزار شد؛ کنکور سراسری ۱۴۰۰ هم در تیرماه برگزار می شود و ما ۲ ماه و نیم زمان داریم؛ در مورد برگزاری این آزمون تنها منبع دارای اظهار نظر تخصصی و فنی، کمیته علمی ستاد ملی مقابله با کرونا است.   معاون وزیر علوم ادامه داد: داوطلبان فعلا فقط با آرامش به مطالعه بپردازند و سازمان سنجش آموزش کشور اگر قرار باشد اطلاع رسانی کند از طریق درگاه الکترونیکی، موارد مورد نیاز را به اطلاع آنها می رساند.   به گزارش ایرنا، آزمون وکالت قرار بود ۲۰ فروردین ١٤٠٠ برگزار شود که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد. بر اساس برنامه زمانی از پیش اعلام شده سازمان سنجش آموزش کشور، تاریخ برگزاری آزمون کارشناسی ارشد روزهای ۵، ۶ و ۷ خردادماه و زمان برگزاری کنکور سراسری ۹ تا ۱۲ تیرماه خواهد بود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا سازمان سنجش آموزش کشور برگزاری آزمون آزمون های معوقه زمان برگزاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، حسین فرشیدی، معاون بهداشت وزارت بهداشت را به عنوان رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403" منصوب کرد.در این حکم آمده است؛

جناب آقای دکتر حسین فرشیدی
معاون محترم بهداشت وزارت بهداشت

با توجه به اینکه کشور عزیزمان در تهدید بحران سالخوردگی جمعیت قرار دارد و در راستای تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر افزایش نسل، جوانی جمعیت و حمایت از خانواده به عنوان یکی از اصلی ترین اولویت های مسئولان کشور و نیز نقش بی بدیل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این زمینه و در آستانه برگزاری دومین رویداد جایزه ملی جمعیت، به موجب این ابلاغ، به سمت «رییس ستاد برگزاری هفته ملی جمعیت در سال 1403» در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منصوب می شوید.

ضروری است با برنامه ریزی مناسب و منسجم و همچنین جلب مشارکت همه نهادهای ذیربط و مردمی در امر جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، شاهد برگزاری هر چه با شکوه تر این هفته، برای آگاهی‌ بخشی به عموم اقشار مردم، به ویژه دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی سراسر کشور باشیم.

توفیق جنابعالی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری