Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندین دستگاه ونتیلاتور و کیت تشخیص فوری از طرف ستاد اجرایی به ستاد مقابله با کرونای تهران اهدا شد.

خبرگزاری میزان -طبق اعلام ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، عصر شنبه در جلسه‌ای با حضور محمد مخبر رئیس ستاداجرایی فرمان امام و علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا درتهران، حواله ۵ دستگاه ونتیلاتور بیمارستانی و ۸۰ هزار کیت تشخیص فوری کرونا مبتنی بر آنتی‌ژن تولیدشده در ستاد اجرایی فرمان امام به ارزش بیش از ۵میلیارد تومان، به ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در تهران، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت ابتلا به کرونا در تهران و با قدردانی از اقدامات ستاد اجرایی در یکسال اخیر، گفت: از لحظه شیوع ویروس کووید۱۹ در کشور، هرجا به هر گره و مشکلی در بحث سلامت و درمان مردم برخوردیم، مخبر اولین کسی بود که به دادمان رسید و مشکلات بزرگی همانند تولید ماسک و کیت تشخیص و دارو‌هایی مانند رمدیسیور را تحت شدیدترین تحریم‌ها و در کوتاه‌ترین زمان از سر راه مردم برداشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: دارویی نبوده که در دنیا در زمینه کرونا موثر شناخته شود و دانشمندان دارویی ستاد اجرایی بلافاصله برای تولید آن اقدام نکنند.

وی خاطرنشان کرد: اقدام اخیر ستاد در استقرار بیمارستان سیار و مجهز احسان درکنار بیمارستان‌های مسیح‌دانشوری و بوعلی که درگیر مقابله با موج چهارم کرونا هستند، ستودنی و برای همکاران ما موجب قوت قلب بود.

مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام نیز در این مراسم ضمن اهدای حواله تجهیزات بیمارستانی به ارزش ۵ میلیارد تومان، از خبر‌های خوب در زمینه دستاورد دانشمندان دارویی این مجموعه طی روز‌های آینده خبر داد.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بیش از ۱۶ هزار نفر برای حضور در فاز سوم آزمایش انسانی "واکسن کوو ایران برکت"

انتهای پیام/

برچسب ها: ستاد اجرایی فرمان امام کرونا در ایران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ستاد اجرایی فرمان امام کرونا در ایران ستاد اجرایی فرمان امام ستاد مقابله با کرونا رئیس ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه خاش پیش از ظهر شنبه در اردوی اعتلای فرهنگی و آموزشی ستاد اقامه نماز جمعه که با حضور مسؤولان شهرستان خاش، فعالان خواهر و برادر عضو این ستاد در اردوگاه فرهنگی و تفریحی دره گل شهرستان تفتان برگزار شد، گفت: جامعه و مردم در سه چیز یعنی شرکت در نماز جمعه، جهاد و مناسک حج با رهبران و پیشوایان خود مخالفت نکنند که هلاک می‌شوند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان افزود: باید مسلمانان به نماز جمعه که یک محفل معنوی، عبادی و سیاسی بوده و مسائل جهان و عزت اسلام بیان می‌شود، بیش از پیش اهمیت بدهند، زیرا هم به عبادت خداوند متعال می‌پردازند و هم وحدت، انسجام و شکوه و همبستگی و عظمت و ابهت اسلام برای دشمنان به نمایش گذاشته می‌شود.

حجت الاسلام حسن شیبک امام جمعه موقت و مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خاش هم در این مراسم گفت: نماز جمعه در حقیقت حج مساکین و محلی باشکوه برای نمایش اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم از فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شد.

کد خبر 6089950

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • آمادگی استان مازندران برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • غیر قانونی بودن سبدفروشی دارو توسط شرکت‌های پخش
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت