Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@14:07:38 GMT

شنیده شدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۵۹۲۷

شنیده شدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه

در پی شلیک راکت از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه، صدای آژیر خطر در این شهرک‌ها به صدا در آمد.

به گزارش مشرق، منابع خبری از شنیده شدن صدای آژیر خطر شلیک راکت به سوی چند شهرک صهیونیستی اطراف نوار غزه خبر می‌دهند.

بر اساس اعلام خبرگزاری فلسطینی شهاب،‌ آژیر خطر در شهرک‌های «مفلاسیم»، «نیرعام» و «سدیروت» شنیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خبرگزاری همچنین افزود که دست کم شلیک یک راکت از نوار غزه به سوی شهرک صهیونیستی «سدیروت» تایید شده که سامانه دفاع هوایی گنبد آهنین این راکت را رهگیری کرده است.

بامداد امروز نیز ۳۶ راکت  از نوار غزه به سمت شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف شلیک شده و سامانه‌های دفاع موشکی رژیم صهیونیستی تنها شش راکت از ۳۶ راکت شلیک شده را رهگیری کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مشرق غزه شهرک های صهیونیستی رژیم صهیونیستی اخبار داغ نوار غزه آژیر خطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۵۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شهرک‌نشینان صهیونیست ساکن سدیروت اشغالی در مجاورت نوار غزه پس از هدف قرار گرفتن این شهرک از سوی رزمندگان مقاومت عصبانی هستند و می‌گویند که مقامات اسرائیلی قول دادند که حماس را از بین ببرند گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است.

صهیونیست‌های ساکنان سدیروت اذعان کردند که کمتر خانه ای در این شهرک اشغالی وجود دارد که مورد ضربه و حمله مستقیم قرار نگرفته باشد.

به گفته ساکنان سدیروت، مقامات اسرائیلی ادعا می‌کنند که جنگ تمام شده، اما وضعیت امنیتی در همه جبهه ها همچنان بد و غیرقابل تحمل است.

آنها تأکید کردند: در ابتدای جنگ، وقتی نتانیاهو گفت حماس را از بین می‌برد، ما خندیدیم. چگونه می توان یک ایده را نابود کرد؟ معلوم بود حرف هایش بیهوده و به اصطلاح وعده‌های دروغین است.

این اظهارات شهرک‌نشینان صهیونیست در حالی است که منابع خبری روز چهارشنبه اعلام کردند که شهرک‌های صهیونیست‌نشین «سدیروت» و «نیرعام» در اطراف نوار غزه هدف حمله موشکی قرار گرفته‌اند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که این موشک‌ها از شمال نوار غزه شلیک شدند. این منابع اذعان کردند که یکی از موشک‌های شلیک‌شده به صورت مستقیم به ساختمانی در شهرک صهیونیست‌نشین «سدیروت» برخورد کرد و موجی از ترس و وحشت را در میان صهیونیست‌ها در پی داشت.

کد خبر 6088896

دیگر خبرها

  • گردان‌های «المجاهدین» سدیروت اشغالی را راکت‌باران کرد
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • شلیک ۳ موشک از جنوب لبنان به سمت پایگاهی اسرائیلی
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • آژیر خطر در «کزوویم» به صدا درآمد/ مقابله قسام با اشغالگران
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه