Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-29@17:02:55 GMT

تعلیق پروازهای پاکستان و هندوستان در دستور کار

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۶۰۲۶

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه پرواز برنامه‌ای به هند نداریم و هر ۲ ماه یک بار یک پرواز برای بازگشت ایرانیان یا موارد دیگر به هند انجام می‌شود، گفت: در عین حال برای تعلیق پروازهای پاکستان و هندوستان برنامه ریزی کرده‌ایم.

کاپیتان تورج دهقانی زنگنه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سوال که با توجه به شیوع شدید بیماری ویروسی کرونا در هند، وضعیت پروازهای ایران به این کشور چگونه است؟ اظهار داشت: ما پرواز برنامه‌ای به کشور هند نداریم و فقط هر دو ماه یک بار یا بیشتر یک پرواز برای بازگشت ایرانیان انجام می‌شود و یا برای انجام موارد دیگر چنین پروازی برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زنگنه تاکید کرد: در عین حالی که هیچ پرواز برنامه‌ای به هند وجود ندارد، اما نامه‌ای نوشته‌ایم و موضوع تعلیق پروازها به پاکستان و هند را مجددا دنبال کرده‌ایم،‌البته این تعلیق بیشتر آثار روانی دارد، چون ما اصلا پروازی به هم نداریم.

وی تاکید کرد: پرواز به هند هر دو ماه یا بیشتر همان گونه که گفتم برای بازگشت ایرانیان یا موارد دیگر توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تعلیق پروازها به بسیاری از کشورها به دلیل شرایط کرونا تاکید کرد: در همه پروازهای خارجی که در حال حاضر انجام می شود، ارائه تست معتبر منفی کرونا برای مسافر ضرورت دارد، در فرودگاه امام خمینی (ره) نیز با همکاری هلال احمر این تست انجام می‌شود و مسافران مشکوک در هتل فرودگاه امام خمینی (ره) قرنطینه می‌شوند.

بنابراین گزارش، به اذعان رسانه ها شیوع کرونا در کشور هندوستان به قدری شدت گرفته است که مهار آن از دست مسوولان این کشور خارج است.

برچسب ها: پاکستان ، هند ، کرونا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000O6k

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پاکستان هند کرونا انجام می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت حصول توافق برای آزادی اسرای صهیونیست، حمله زمینی برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب غزه ممکن است به حالت تعلیق درآید. 

به گزارش رویترز، وی مدعی شد: «آزادی اسرا برای ما اولویت اصلی است»؛ و بعد در پاسخ به این سوال که آیا این شامل به تعویق انداختن عملیات برنامه‌ریزی شده برای حمله به رفح می‌شود یا خیر، پاسخ داد: «بله. در صورت توافق، عملیات را متوقف می‌کنیم». 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت فشار زیادی برای آزادی اسرا قرار دارد. منابع رسانه‌ای می‌گویند هزاران صهیونیست امشب نیز در تداوم اعتراضات هفته‌ای خود در مرکز تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برکناری وی شده‌اند. 

گفته شده روز گذشته یک هیئت مصری برای گفت‌وگو با سران صهیونیست در خصوص توافق آتش‌بس و آزادی اسرا، راهی سرزمین‌های اشغالی شده است. منابع عبری این گفت‌وگوها را مفید ارزیابی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اولین پرواز شهرکرد به عسلویه انجام شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • دستور مهم رئیسی؛ تخصیص ۳میلیون یورو برای دیوارکشی مرزهای ایران | اعلام جزئیات جدید از انسداد مرزها؛ اولویت‌ با کدام مرزهاست؟
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛شنبه هشتم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول