Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:00:37 GMT

جرم منتقل کردن بیماری کرونا به دیگران چیست؟ + صوت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۶۰۵۴

جرم منتقل کردن بیماری کرونا به دیگران چیست؟ + صوت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، برخی از حقوقدانان معتقدند انتقال ویروس کرونا به دیگران جرم محسوب می شود. زیرا فرد مبتلا با رعایت شیوه نامه های بهداشتی تا حد زیادی می تواند مانع از انتقال این بیماری به دیگران شود.

 

 

 

 

 

بیشتر بخوانید

بدون تعارف با مدیر پروژه تولید واکسن کووایران برکت / تا خردادماه واکسیناسیون عمومی آغاز خواهد شد + فیلم

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا سلاح بیولوژیک درمان بیماری داروی کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود

حجت الاسلام طیبی فر جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسمی که به مناسبت هفته عقیدتی -سیاسی در سپاه و بسیج در گلزار شهدای کرمان برگزار شد، ضمن تبریک هفته عقیدتی -سیاسی و روز معلم گفت: شهید مطهری یک فیلسوف، مجتهد، اسلام شناس و معلم بود وهمه این خصوصیات را به صورت برجسته داشت، اما آن چیزی که منجر به شهادت شهید مطهری شد یک نکته مهم است در طول تاریخ همیشه از دو چیز ضربه خوردیم یکی از دشمنان ضربه خوردیم که ملت‌های مقاوم در مقابل آنها می‌ایستند و دیگری از افکار التقاطی (افکار التقاطی یعنی افکار و اندیشه‌هایی با پوسته‌ای از اسلام ولی محتوایی غیر اسلامی و غیر دینی) ضربه خوردیم افکار التقاطی از صدر اسلام تا به امروز ضربات سنگینی را به اسلام و حرکت اهل بیت زده است وموانع زیادی را ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه ما از اول انقلاب با این تفکر التقاطی روبرو بودیم؛ افزود: شهید مطهری کسی بود که هم التقاط، هم تفکرات التقاطی و هم آدم‌های التقاطی را خوب شناخت و در مقابل آنها ایستاد، استقلال کرد، سخن گفت و مقاومت کرد.

حجت الاسلام طیبی فر با اعلام اینکه آینده انقلاب اسلامی به دست معلمین و سیستم فرهنگی این کشور است؛ عنوان کرد:نسلی که آینده و انقلاب را باید اداره کنند جای تربیتش در آموزش و پرورش ماست حتی بالاتر از دانشگاه، چون دانشگاه نیرویش را از آموزش و پرورش می‌گیرد لذا باید اندیشه‌های شهید مطهری در ذهن و فکر همه اساتید جولان بدهد و بر همین اساس باید تفکرات شهید به نسلی که آینده انقلاب و آینده نظام اسلامی در اختیار آنهاست منتقل شود، پس معلمین بزرگوار وظیفه بسیار سنگین و با ارزشی دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه ولی فقیه حکم الله را می‌شناسد و تبیین، بیان و زمینه آن را فراهم می‌کند؛ گفت: لذا وقتی ولی فقیه حکمی را می‌دهد خودش در مرحله عمل و اجرا مثل یک آدم معمولی است و باید خودش هم عمل کند.

وی افزود:اگر ما بخواهیم در اندیشه نسل جدیداین حاکمیت الهی و این حکم الله را جا بیندازیم لازمه آن این است که خود تسلط و قدرت تبیینش را داشته باشیم وشما به عنوان جمع فرهیخته و فرهنگی آدم‌ها را تربیت می‌کنید که آنها می‌خواهند حکم الله را بفهمند و این کار بسیار عظیمی است

حجت الاسلام طیبی فر تاکید کرد: زندگی شهدا را نگاه کنیم وآن را به نسل جدید انتقال بدهیم این شهدا فرزندانی بودند که در همین سیستم آموزش و پرورش رشد کردند و امروز پرچمدار وعلمدار شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تفکرات شهید مطهری به نسل آینده منتقل شود
  • قابلیت جدید واتساپ که حتی تلگرام هم آن را ندارد!
  • شهید مطهری جهش فکری در دانشگاه‌ها ایجاد کرد
  • معلمی که برای نسل جوان جاذبه داشت
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران
  • آیا مالاریا از مرزهای شرقی وارد کشور شده است؟
  • تا کنون موردی از بیماری «تب کریمه کنگو» در لرستان مشاهده نشده است
  • وضعیت زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است