Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی موسوی روز شنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با ایرنا اظهار داشت: شهرستان مراغه همانند بیشتر شهرستان های استان و کشور در وضعیت قرمز قرار دارد و محدودیت های کرونایی طبق تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا یک هفته دیگر نیز تمدید شده است.

وی با قدردانی از همکاری و همراهی اصناف و بازاریان شهرستان در پیشبرد برنامه های ستاد مقابله با کرونا گفت: درحالی که اصناف و کسبه با تعطیلی مغازه ها دچار ضرر و زیان شده اند متاسفانه برخی از مردم اصلا رعایت نمی کنند و شاهد تردد بیش از حد مردم در خیابان ها و بازار به رغم تعطیلی اصناف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: همکاری عموم مردم به خصوص بازاریان در این روزهای سخت کرونایی موجب کاهش آمار این بیماری منحوس خواهد شد و اما در این برهه حساس نیاز به همکاری بیشتر شهروندان داریم.

وی بیان کرد: بازاریان و اصناف در این روزها همکاری خوبی داشته اند اما نیاز به همکاری مردم داریم و باید مردم از تجمعات، ترددهای غیرضرور در اماکن عمومی و دورهمی های خانوادگی دوری کنند.

فرماندار مراغه گفت: وضعیت بیماری کووید ۱۹ در شهرستان مراغه با بیش از ۱۳۰ بیمار بستری و بیش از ۲۰ بیمار بستری در بخش مراقبت های ویژه اصلا خوب نیست و متاسفانه ۵۰ درصد بیماران بدحال هستند.
موسوی خاطرنشان کرد: کادر بهداشت و درمان سخت ترین روزهای کاری خود را سپری می کنند و شبانه روزی در حال فعالیت هستند.

وی گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا شاهد افزایش آمار فوتی در شهرستان مراغه خواهیم بود.

فرماندار مراغه از مردم درخواست کرد که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی به حل مشکل کرونا در شهرستان کمک کنند.

به گزارش ایرنا تعداد بستری‌های مبتلا به کووید ۱۹ در مراغه از ۲۰ نفر در اول فروردین به بیش از ۱۵۰ نفر در زمان حاضر رسیده است و نگرانی‌هایی از بابت تداوم روند افزایشی ابتلا در بین مسئولان وجود دارد. 

مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی قرار دارد و این شهرستان همچنان در وضعیت قرمز کرونایی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه ویروس کرونا آذربایجان شرقی مراغه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • ۱۲۰ روستای سردشت دارای تنش آبی هستند
  • انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه مراغه و گرجستان
  • همکاری دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • همکاری دانش‌بنیان دانشگاه مراغه و شرکت فولاد تبریز
  • ضرورت استقرار و استقلال تمام ادارات در خلیل‌آباد بعد از ۲۰ سال