Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-29@22:23:09 GMT

جزئیات حمله به نفتکش در ساحل بانیاس سوریه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۶۲۸۹

جزئیات حمله به نفتکش در ساحل بانیاس سوریه

یک منبع آگاه در گفتگو با العالم درخصوص آتش سوزی در یک نفتکش در سواحل غربی سوریه اظهار داشت که دو پرتاب به نفتکش صورت گرفته است یکی به دماغه با آسیب خیلی جزئی و یکی به عرشه که خسارت بیشتر وارد کرده است اما جدی نبوده است.

گفتنی است پیش از این وزارت نفت سوریه از وقوع آتش سوزی در یک نفتکش در سواحل غربی این کشور خبر داده و اعلام کرد که گمان می رود هدف حمله پهپادی قرار گرفته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت نفت سوریه عصر امروز (شنبه) اعلام کرد که در یکی از مخازن یک نفتکش در نزدیکی اسکله نفتی «بانیاس» در شمال استان ساحلی طرطوس در غرب این کشور، آتش سوزی روی داده است.

این وزارتخانه ضمن اعلام این که نفتکش مذکور پس از آن چه گمان می رود حمله به وسیله یک هواپیمای بدون سرنشین از سمت آب های سرزمینی لبنان باشد، دچار آتش سوزی شده، خاطر نشان ساخت که نیروهای آتش نشانی سوریه برای کنترل و مهار آتش تلاش می کنند.

تازه ترین تصویر از نفتکش پانامایی در سواحل غربی سوریه از مهار کامل آتش در عرشه این کشتی حکایت دارد.

منبع: تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی

 به دنبال فراخوان اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان، اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز و انجمن‌های محیط زیستی مبنی بر پاکسازی ساحلی رودخانه کارون و دعوت از عموم شهروندان اهوازی جهت مشارکت در این برنامه تعدادی از فعالان و دوستداران طبیعت نسبت به پاکسازی محیط اقدام نمودند.

صغری رستمی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان اهواز در ابتدای این مراسم ضمن تقدیر از حضور داوطلبانه دوستداران محیط زیست در این برنامه گفت: اجرای این گونه برنامه‌ها در راستای فرهنگ سازی برای توجه به مقوله پسماند و جلوگیری از آلودگی‌های محیط زیست است و خواستار مشارکت همه اقشار جامعه در این گونه حرکت‌های زیست محیطی شد.

وی افزود: امروزه یکی از مهمترین معضلات در بخش پسماند در استان، کشور و حتی جهان، پلاستیک است که باید برای کاهش آن و جایگزین با موادی که سریعتر تجزیه و آسیب کمتری به محیط زیست بزنند، اقدام کنیم.

رستمی ادامه داد: باید به کودکان یاد داد که ما نه تنها زباله‌ها را در طبیعت رها نمی‌کنیم، بلکه زباله‌های رها شده را هم جمع آوری می‌نماییم تا طبیعت زیبایمان را از وجود ناپاکی‌ها پاکسازی نماییم.

 این مراسم از کوچکترین فعال محیط زیست نیز با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • حمله به یک کشتی در سواحل یمن
  • هدف قرار گرفتن یک کشتی در سواحل یمن
  • ساحل بندر دیلم پاکسازی شد
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • پاکسازی ساحل رودخانه کارون از پسماند‌های پلاستیکی
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • کشف ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در خاتم
  • بهترین سواحل سریلانکا که باید ببینید
  • سرنگونی پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک دو موشک در سواحل یمن به یک کشتی
  • سرنگونی پهپاد 30 میلیون دلاری آمریکا توسط انصارالله یمن/ حمله موشکی به یک میدان گازی در شمال عراق/ تعویق دیدار بایدن و اردوغان در کاخ سفید/شلیک ۲ موشک در سواحل یمن به یک کشتی