Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@20:40:29 GMT

افزایش آنتی‌بادی در ۹۱ درصد داوطلبان واکسن ایران برکت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۹۶۲۹۰

افزایش آنتی‌بادی در ۹۱ درصد داوطلبان واکسن ایران برکت

به گزارش شنبه شب ایرنا، حجت نیک‌ملکی در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: تا ساعت ۲۰ امشب بیش از ۳۲ هزار نفر در تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و بوشهر در فاز سوم کارآزمایی بالینی واکسن ستاد اجرایی داوطلب شده اند.

وی در این یاداشت بیان داشت: ثبت نام ادامه دارد...

به گزارش ایرنا، ثبت نام داوطلبان برای طرح مطالعاتی مرحله سوم واکسن ایرانی کرونا به نام "کُوو ایران برکت" از اول اردیبهشت ماه آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت نام داوطلبان این طرح مطالعاتی از دو مسیر در حال انجام است. علاقه مندان در رده سنی ۱۸ تا ۷۵ سال می‌توانند با تماس با سامانه ۴۰۳۰ یا از طریق نرم افزار کاربردی (اپلیکیشن) " آی گپ " ثبت نام کنند.

مرحله سوم تست انسانی با جمعیت ۲۰ هزار نفری از فردا  در ۶ شهر تهران، بوشهر، شیراز، کرج، مشهد و اصفهان آغاز می‌شود.

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده اردیبهشت و خرداد ماه ۱۴۰۰ زمانی است که مرحله سوم مطالعه انسانی این واکسن در جریان خواهد بود.

برچسب‌ها کوو ایران برکت سامانه 4030 ایران واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوو ایران برکت سامانه 4030 ایران کوو ایران برکت سامانه 4030 ایران واکسن کرونا اخبار کنکور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر ، نسرین شاهی، ساره جوانمردی و فائزه احمدی بانوان ملی پوش تیراندازی کشورمان در ماده تپانچه بادی بانوان P۲، کلاس SH۱، در مرحله مقدماتی با قرار گرفتن در جمع ۸ نفر نهایی راهی مرحله فینال شدند.

در مرحله فینالی که با حضور ستارگان تیراندازی برگزار شد، نسرین شاهی با ۲۳۹.۷ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و مدال طلا و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد. ساره جوانمردی در امتیاز شوت آف با کسب ۲۱۴.۸ امتیاز در رده سوم ایستاد و موفق به کسب مدال برنز شد. فائزه احمدی دیگر نماینده کشورمان با ۱۴۸ امتیاز در رده ششم قرار گرفت.

پیش از این نیز رقیه شجاعی در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفت و تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسیدند. همچنین محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد.

این مسابقات با حضور ۱۲۵ ورزشکار ( ۷۱ مرد و ۵۴ زن) از ۲۷ کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • آزمایش خون ممکن است ام‌اس زودرس را تشخیص دهد
  • ام‌ اس زودرس قابل تشخیص است؟
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • امکان تشخیص ام‌اس زودرس با آزمایش خون
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • طلای نسرین شاهی در جام جهانی کره جنوبی
  • جام جهانی پاراتیراندازی| ۳ طلا، نقره و برنز برای ایران
  • نسرین شاهی صاحب مدال طلا شد، مدال برنز برای ساره جوانمردی
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد