Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تراکتورسازی گفت: تراکتور این شانس را دارد که صعود کند و به احتمال زیاد هم صعود خواهد کرد اما قطعا مشکلات این تیم باید برای دور مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود.

اسماعیل حلالی در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره شرایط تیم تراکتورسازی اظهار داشت: تراکتور از ابتدای فصل مشکلات زیادی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هم از نظر تیمی خوب بسته نشد هم اینکه با تغییرات زیادی روی نیمکت روبه رو شد و رسول خطیبی درحالی الان روی نیمکت این تیم حضور دارد که زمان زیادی نیست سرمربیگری تراکتور را قبول کرده و برای اینکه تفکراتش را القا کند به زمان نیاز دارد. علاوه بر این او برای اینکه مشکلات فنی تراکتور را برطرف کند هم نیاز به زمان دارد.

او ادامه داد: تیم فعلی تراکتورسازی تیمی نیست که با تفکرات خطیبی همسو باشد. خطیبی عادت دارد با بازیکنان جوان و با انگیزه کار کند به همین دلیل تغییرات زیادی هم در ترکیب تراکتور ایجاد کرده و به دنبال جوانگرایی است. درواقع نوع نگرش خطیبی اینطور است که بیشتر از بازیکنان جوان استفاده کند و به همین دلیل نیاز به زمان دارد. تراکتور هم به گونه ای بسته شد که چند بازیکن باتجربه و ملی پوش داشت که هرسال بدون کمترین بازدهی در تراکتور پول های کلان گرفته اند و حالا خطیبی به دنبال این است که کمتر به باتجربه ها بازی بدهد و بیشتر از جوان ها استفاده کند.

حلالی افزود: در اینکه هر تیمی به یک بازیکن باتجربه نیاز دارد شکی نیست ولی تعداد باتجربه های تراکتور زیاد است. برخی بازیکنان تراکتور 10 متر می دوند باید 10 دقیقه استراحت کنند به همین دلیل دوندگی و جنگندگی تیم کاهش پیدا می کند. وقتی خط هافبک یک تیم دوندگی نداشته باشد فشار روی خط دفاعی می آید و آنها باید جور هافبک ها را هم بکشند و همین باعث می شود اشتباهات خط دفاعی بیشتر شود.

بازیکن اسبق تراکتورسازی در ادامه گفت: یکی دیگر از مشکل بازیکنان باتجربه این است که که کوچکترین انتقاد را برنمی تابند و معمولا مربیان با آنها به مشکل برمی خورند. ضمن اینکه آنها معمولا حاشیه ها را زیاد می کنند و با مدیریت ارتباط می گیرند که همین باعث دودستگی در تیم می شود. به همین دلایل است که خطیبی ترجیح می دهد از بازیکنان کم سن و سال استفاده کند. اگر یادتان باشد او در ماشین سازی هم که بود آندو را که آن زمان کاپیتان تیم ملی بود کنار گذاشت و به جای او از بازیکنان جوان استفاده کرد..

حلالی افزود: یکی دیگر از مشکلات تراکتور این است که همه بازیکنان می خواهند پاس آخر بدهند و توپ بلافاصله لو می رود. باید به تراکتور و خطیبی زمان داد که بتوانند با تغییرات خو بگیرند. تراکتور اگرچه در بازی با نیروی هوایی عراق پیروز شد اما بازی به گونه ای بود که 20 دقیقه آخر همه ما نگران بودیم که تراکتور گل بخورد. با این حال تراکتور این شانس را دارد که صعود کند و به احتمال زیاد هم صعود خواهد کرد اما قطعا مشکلات این تیم باید برای دور مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا برطرف شود.

پیشکسوت فوتبال درباره شرایط فولاد هم گفت: نکونام تیم خوبی ساخته که قابل احترام است. فولاد بدشانسی آورد که در گروه سختی قرار گرفت و حریفان دشواری داشت. فوتبالی که من از تیم نکونام دیدم شبیه به تیم کی روش است چون او زیر نظر کی روش فقط مربیگری کرد و آموزش دیگری ندیده است. تیم فولاد هم مثل تیم ملی فوتبال ایران در زمان کی روش در حمله مشکل داشت و نکونام باید این مشکلات را برطرف کند. 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی رسول خطیبی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۹۶۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور

به گزارش “ورزش سه”، زمانی که بازیکنان تراکتور برای گرم‌کردن وارد زمین شدند، تعدادی از هواداران تراکتور در جایگاه ۱۳ اقدام به تشویق ریکاردو الوز کردند.

آلوز اولین بازیکنی بود که از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت اما در اقدامی جالب او به سایر بازیکنان اشاره کرد و با اشاره دست از هواداران خواست تا دیگر بازیکنان را هم تشویق کنند.

پس از آن بود که هواداران این قسمت از ورزشگاه شجاع خلیل‌زاده، گوستاوو واگنین، عارف آقاسی و محمد نادری را تشویق کردند اما نوبت به سایرین نرسید.

دیگر خبرها

  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • اشاره جالب ریکی آلوز به هواداران تراکتور
  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • (ویدئو) اشکان خطیبی در اروپا: دیگر توانایی کار کردن ندارم
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • قصه یک عشق در تمرین استقلال
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!